ben ik te groot voor me fjord?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

linda_arnold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:32

Gelukkig ben je nog erg naief als je 12 bent

EthelLoverr

Re: ben ik te groot voor me fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:33

sylOw schreef:
on toppic: ik vind dat je geoon op je pony kan rijden en op ponykamp kan gaan als het beestje er plezier in heeft
hij kan je kwa lengte makelijk aan en kwa gewicht ook wel het maakt geen bal uit of je slank bent of wat voller
ik rij zelf ook op een fjord

even off toppic: ik hebt in wel meer toppic's gelezen dat er gewoon op die kleine shet van piet word gereden door bunnylover of ethellover
en dat is ook geen gezicht ik heb het zelfs op de tv gezien
kijk eerst even naar jezelf hoe het eraan toe gaat en oordeel dan over anderen

Dat was voor de TV SUkk.el ...!! meer topics ? VERTEL !! Ik kijk naar mezelf En ik ben toch niet te dik voor Bunny!! Asjeblieftt gaa wegg!!
DOEIII!!

EthelLoverr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:34

linda_arnold schreef:
Gelukkig ben je nog erg naief als je 12 bent

Leeftijd doet er niet tOee!! Stom mensjee!!! Gaa eff niet over MIJ beginnen DWAA,SS!!

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:36

50jaar met paarden omgaan betekent niet dat je alles weet, hij wist bijvoorbeelt niet hoe sterk een fjord is

of misschien weet ik het wel niet wand ik kom pas kijken 33jaar is natuurlijk niets

en nu ga ik even temen

EthelLoverr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:37

Je doet maar!!

EthelLoverr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:39

linda_arnold schreef:
Om mensen nog kwader te maken

Het gaat steeds meer op een topic van meliaforever en jou topic lijken!!

Lotte openent een topic, meneer met zoveel paardenverstand reageert en vervolgens doen jullie niets anders dan het topic lopende te houden door hem te verdedigen! Ik heb lotte één maal zien postte de rest is van jullie

Openent? Bestaat dat?

EthelLoverr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:40

Soorry hoor ga eff leren spellen man!!

edit: ow vrouw

Melanie_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:42

Mensen waar gaat dit over??

linda_arnold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:43

Temt ook!

EthelLoverr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:45

Wat is naief?

EthelLoverr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:50

Ik geloof niet dat t iets leuks betekend dus ik zou t graag willen wetenn..dan weet ik tenminste wat er over mij gezegt word!!

Melanie_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:52

Jeetje wat is hier aan de hand man??

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:55

ik dacht dat naief betekende dat je snel overhaalbaar bent. dat je snel van mening veranderd als iemand je probeert over te halen, maar weet niet zeker! ja dit topic gaat nu wel te ver. eerst ging het gewoon nog redelijk over de sterkte van een fjord en of hij het aan kon, maar nu wor dhet meer een ruzieropic en het gaat niet eens over het onderwerp...

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:01

EthelLoverr schreef:
annuh25 schreef:
Ehm, ben ik nou zo blond (vast wel) maar staat hier ergens haar gewicht? Hoe kan je dat dan weten???

Sorry als ik er overheen heb gelezen!
En piet_Ethel, ik vind het een beetje jammer hoe je praat, net alsof dat meisje het expres fout doet. Zal wel aan mij liggen

Omdat die haar kent he..!! nog al logisch!!

dat was helemaal niet zo heel erg logisch hoor, want dat was toen nogn iet bekend!!

Melanie_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:02

Jongens wat een drama! Alleen maar om een topic!

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:03

mja lotte, je kunt gewoon met je pony op ponykamp. je ziet zelf wel of hij het niet aan kan. als dat het geval is (wat niet zal zijn, anders had je al wel eerder opgemerkt da hij het niet aan kon) dan kon je dan nog zeggen van dit doe ik even niet mee. maar fjorden zijn heel sterk dus hij kan dat echt wel aan!! heel veel plezier op ponykamp meid, wat hier iedereen verder ook zegt!

Melanie_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:08

Kom op, zeg je kan makkelijk op pony kamp wat is dat nou?
Een Fjord behoort eigenlijk nog bij de paarden, hoe je dat niet zou zeggen, maar het is zo,.
dus jij kan makkelijk op je paardje rijden. Geen probleem.
fjorden kunnen dat makkelijk aan!

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:12

ja precies helemaal mee eens!!

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:52

Citaat:
Omdat die haar kent he..!! nog al logisch!!

dat was helemaal niet zo heel erg logisch hoor, want dat was toen nogn iet bekend!!
[/quote]

Maar anders zegt die toch nie tdat ze te zwaar is?
[/quote]

piet_Ethel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:21

ik ga niet verder in over wicht en paard het heeft niets met lotte te maken maar om het feit zware mensen op een paard.
Het was me een genoegen om hier op deze site te zijn maar ga weer met de zelfde gang er af . rede? nou hier wordt een slag geleverd over een onderwerp wat is prettig voor een paard .
Ik heb veel reacties gehoord die spreken voor het paard dat het beest het leuk vind nou diegene spreekt voor zichzelf maar dat paard spreekt niet die voelt om dat die moet en hij moet een dik iemand dragen alles wat het paard doet moet hij.
Ik wens jullie allemaal veel rijplezier behalve dikke zware lieden (en dan spreek ik voor alle paarden) die moeten er afgedonderd worden en de dierenbescherming zal hier een wet van maken degene die zwaarder is als 80 kilo(plus nog het zadel er bij)niet op een paard mag zitten ,ben zelf van de dierenbescherming en ga het voorleggen aan het landelijke orgaan van de dierenbescherming .
Veel plezier (en dat ken met paarden)maar dikke en volgevreten ruiters moeten een hobbelpaard nemen het ga jullie goed tot nooit meer doeiiiiiii

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:03

dat was kort en niet aangenaam

gelukkig hoeven we ons geen zorgen meer te maken om piet die gaat nu met de dierenbescherming om tafel om een wet te maken tegen dikke mensen

ik wens hem veel suc6 NOT

voor de TS hoop ik dat ze niet bang is geworden om op haar paard te gaan zitten en dan bekogeld te worden met eieren, want piet heeft meer tegen dan medestanders.

en het aantal dikke mensen is groeiende dus nog even en er komt een wet tegen slankedennen( die waaien tenslotte zo van hun paard af levensgevaarkijk!!)

maar nu piet ons heeft verlaten om naar eigen zeggen nooit meer terug te keren en laten we hopen dat hij dat meent }> , kunnen we weer over naar de orde van de dag namenlijk is de TS te groot voor haar fjord?

het andwoord is nee gewoon lekker gaan rijden en plezier hebben met je paard.

linda_arnold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:06

Citaat:
Ik wens jullie allemaal veel rijplezier behalve dikke zware lieden (en dan spreek ik voor alle paarden) die moeten er afgedonderd worden en de dierenbescherming zal hier een wet van maken degene die zwaarder is als 80 kilo(plus nog het zadel er bij)niet op een paard mag zitten ,ben zelf van de dierenbescherming en ga het voorleggen aan het landelijke orgaan van de dierenbescherming .

Vriendelijk bedankt hiervoor! En qua dierenbescherming, leg dan ook gelijk voor dat meisjes groter dan 1,64 niet op shetjes van nog geen meter zouden mogen en pony's niet in een achtertuin van een woonwijk zouden mogen staan enz.........

Meneer Piet heb lol met uw eigen paardjes, hoop van harte dat bij u in de achtertuin mogen blijven staan en u de huur weer kunt opbrengen, maar laat andere ook in hun waarde!

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:40

Past hoar!! Fjorden zijn over het algemeen sterke paarden

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:50

Kunnen we gewoon ontopic blijven, de vraag van de TS is of ze te groot is voor haar fjord en de discussie over het gewicht kan verder worden afgehandeld over pb, anders denk ik dat dit topic niet lang meer open zal zijn
bedankt

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:46

Tsja om te weten of je te groot bent heb ik toch echt een foto nodig.

Ik weet niet hoe lang Mandy van Svenna is, maar die vind ik altijd erg lang ogen. Carolien op Yuri vind ik ook vaak lang ogen. Tja voor het wedstrijdplaatje mss wat minder, maar voor de rest...