Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kristelhans schreef:Haha, nee je moet gewoon netjes zijn toch? Ik heb dat niet, ik doe een witte broek met een schoon dekje (wit, geleend) en dan een net zwart shirtje. Vind ik goed genoeg.
Heb een hele leuke blauwe met I drive a Fjord achterop. Verder doe ik dan wel een wit dek en witte broek.
Ik moet nog steeds een keer inloggen op de site, zal daar morgen eens voor zitten, weet mijn lidmaatschapnummer nooit en zo.
Marjoow schreef:kristelhans schreef:Haha, nee je moet gewoon netjes zijn toch? Ik heb dat niet, ik doe een witte broek met een schoon dekje (wit, geleend) en dan een net zwart shirtje. Vind ik goed genoeg.
Ja ik heb een hele mooie wedstrijdset hoor, maar ik wilde juist een mooi tshirt aantrekkenHeb een hele leuke blauwe met I drive a Fjord achterop. Verder doe ik dan wel een wit dek en witte broek.
Het idee was dat het geheel er netjes uitziet en niet iedereen in z'n oude kloffie met vies paard aankomt. En voor de foto's is het natuurlijk ook leuker als je een net setje aanhebt