Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
orion1996 schreef:Ik vreet mezelf op voor die verdomde hindernisjes terwijl mijn pony het super kan, alleen heb ik geen goede ervaringen met springen en zodra ik twijfel gaat ze gewoon heel rustig afremmen en stil staan.
Vippie schreef:Nou sorry maar de punten waren nog vrij schappelijk en meer dan terecht. Hoop dat iemand je proef heeft gefilmd en dat je die ook bekijkt want je proef was erg leerzaam zullen we maar zeggen (wil je vanuit dresuurtechnisch oogpunt via PB best wat verbeterpunten geven).
En buitenrit, tsja..... dit hád je kunnen oefenen natuurlijk. Dit gaat zoals we al eerder zeiden al jaren overal hetzelfde dus vind het een beetje zwak excuus. Vjes liep al zowat op dr achterbenen het erf af (gelukkig is mn auto heel gebleven) en omdat je haar teveel inhield werd de afstand met je achterligger idd kleiner en die met je voorganger groter, die stapten gewoon lekker door namelijk.
Kan me in dit geval volledig achter de jury opstellen qua punten en argumentering. Had na je dressuurgedeelte al van nou met beetje mazzel is het een C en als de buitenrit niet lekker gaat op zeker een D.
Maargoed ze had al een B geloof ik dus wat dataangaat heb je mazzel want die blijft staan.
Ik vind het iig wel een compliment waard dat je er nog steeds op stapt, Vjes is zeker geen makkelijke en houdt zich enorm vast op alle vlakken. Misschien toch eens naar laten kijken want ze zit zichzelf enorm in de weg lijkt wel en dat ze daardoor zo'n spanning opbouwt.
Succes ermee!!
CindyUniek schreef:hoop het wel, vind het springen alleen ook doodeng! Door iets in het verleden. Gelukkig vind archy het geweldig, hoop alleen wel dat de dressuur proef beter gaat dan drie jaar geleden, had toen een D omdat hij ongehoorzaam was in de proef vooral met de linkergalop, kreeg hem toen met geen mogelijk heid in de goede galop zijn toen zelfs nog de verkeerde kant op gegaan omdat meneer zijn tong over het bit gooide., heb de hele proef bijna met de tong over het bit gereden. Dus hoop niet dat het nog erger kan. Op knhs wedstrijde is er niks aan de hand, maar dan rij ik met een ander bit.marjan1986 schreef:zo'n sprong als op die eerste foto, krijg ik ook met archy zeer waarschijnlijk. Word al zenuwachtig als ik naar die foto kijk... Wie gaan er nog meer naar roden!
als hij dan verder net zo leuk loopt, behaal je ook een A