ik krijg dan ook alleen maar ontzettend leuke reacties op haar! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik krijg dan ook alleen maar ontzettend leuke reacties op haar! 

Dreeke schreef:Tja ieder zijn smaak, ik vind ook zeker niet alle rassen even mooi.
Ik hou bijvoorbeeld absoluut niet van knotjespaarden, want zo noemen wij (in koudbloed land) deze paarden.
Ik ga liever voor het koele karakter dan een heet gebakerde stuiterbal.
Maar zoals ik al zei, ieder zijn mening, ik hobbel liever op een fjord rond

)
Schattigheidsgehalte is blijkbaar wel groot..
Werelds dier!!!)barbara28 schreef:Dreeke schreef:Tja ieder zijn smaak, ik vind ook zeker niet alle rassen even mooi.
Ik hou bijvoorbeeld absoluut niet van knotjespaarden, want zo noemen wij (in koudbloed land) deze paarden.
Ik ga liever voor het koele karakter dan een heet gebakerde stuiterbal.
Maar zoals ik al zei, ieder zijn mening, ik hobbel liever op een fjord rond
dit is ook wel erg generaliserend. Ik heb een paard wat jij onder knotjespaard zou scharen, maar hij is koeler dan alle koudbloeden bij ons op stal bij elkaar hoor.
Citaat:Phara, waarom doe ik mee aan vooroordelen? Als je goed gelezen hebt heb ik totaal geen vooroordelen.
Citaat:Heerlijk lijkt me dat, uitgelachen worden maar vervolgens met de prijzen vertrekken iedereen achterlatend.
Citaat:Mijn vraag is dus juist waarom mensen op bepaalde rassen neerkijken, in dit geval dus fjorden. Niet of ze neerkijken want dat is allang een bewezen feit.
Citaat:Ik ben niet helemaal pro fjord. Cas paste gewoon bij mij ongeacht zijn ras. Ik was ook geen groot fan van fjorden voor ik cas had. Sinds ik hem heb en me in het ras ben gaan verdiepen heb ik er wel een zwak voor gekregen. Er zijn weinig rassen die nog zo puur zijn en zo veelzijdig.
Snoevie schreef:wat een onzin dat 'wij in koudbloed land' warmbloed paarden knotjespaarden noemen.
is iedere warmbloed meteen een heetgebakerde stuiterbal?
dat lijkt me net zo goed een vooroordeel.

Onbewust denkt iedereen dingen die niet terecht zijn, jij, ik, jantje van op de hoek en klaasje van vier dorpen verder ook.... zo is het nou eenmaal.
Dat heeft niets met het al dan niet hebben van een fjord te maken.