Taco naar een nieuw baasje en mijn nieuwe aanwinst!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 17:27

Ik had het ook echt niet gek gevonden, maar toch een geruststelling dat hij blijft. Jullie zijn toch wel echt een eenheid natuurlijk!!!

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 17:47

Ach, Taco is van harte welkom hier hoor, het is per slot van rekening mijn vriendje ook. Maar Iza gaat van ze lang-zal-ze-leven niet weg bij mij...

Suzanne1408

Re: Taco naar een nieuw baasje en mijn nieuwe aanwinst!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:12

Haha! :')

Ik schrok al!
Goede grap zeg! *D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:15

Ik zei nog dat ik dacht dat dit een 1 april grap was :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:16

Balou_k schreef:
het is trouwens wel uhm,, 1 april :') sorry ik vind alles verdacht vandaag.

Me was right en ik ben er niet zomaar ingestonken van de keer :+

Jullie horen gewoon te veel bij elkaar.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:19

Ik ben natuurlijk weer te laat, 1 april grap is al bekend.

Krijg je ervan als je op vandaag 20 km over het strand hebt gereden.
Mis je alle lol! Hoewel achteraf nalezen is ook leuk.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 20:46

Sjolvir schreef:
Ik ben natuurlijk weer te laat, 1 april grap is al bekend.

Krijg je ervan als je op vandaag 20 km over het strand hebt gereden.
Mis je alle lol! Hoewel achteraf nalezen is ook leuk.

Troost je, hier heeft hij nog lang stand gehouden, op FW was het 20 minuten na plaatsing al gebeurd :+ .

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 21:10

Kelly_Taco schreef:
xjudithx schreef:
Hiermee zegt Kelly toch dat het een 1 april grap is?

Dat moge onderhand idd wel duidelijk zijn :D

Taacje gaat toch nooit weg :D

_O- ben ik er even lekker in gestonken :+

Castor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 21:51

Hahaha lache dit!
Er is nog iemand flink ingestonken en heeft die nog commentaar (tita??)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 07:34

Ben benieuwd of Tica zich nog meld hier :D _O-
Hilarisch die reacties!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 08:19

Vippie schreef:
Hilarisch die reacties!

naam is tita :D

Maar goed nu het een 1-april grap is nu mijn vraag aan Kelly

Snap jij nu mijn standpunt en wat ik probeerde te vertellen of vind je nog steeds dat ik raar deed.
Overigens ik blijf bij mijn standpunt als het kwa geld en tijd en genoeg andere paarden tot je beschikking heb, moet je niet je liefde wegdoen die zoveel voor je hebt gedaan enkel omdat baas er niet verder mee kan.

Ik ben op de dag tot vandaag super blij dat ik de mijne nooit verkocht heb en ja hij heeft wel 10x te koop gestaan en is ook daadwerkelijk 3x verkocht geweest maar elke keer belde ik toch weer huilend op of we de verkoop ongedaan konden maken.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 08:29

haah ik had al het idee datt het een 1 april grap zou zijn toen ik het gisterochtend voor het eerst las:P
was wel een goeie:P

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 08:30

Maar dan wordt hij ook daadwerkelijk verkocht. Het is nu niet van toepassing, maar hier zou het gaan om dé perfecte (al dan niet definitieve) ruil. En daar kan ik dan inkomen. Mij n Bronc gaat niet weg, voor geen goud, en ik begrijp wat je bedoelt. Alleen kun jij het af en toe nogal.....uhm....bot zeggen :o

Dan vraag ik aan jou: Lees even goed wat er in de beginpost staat. Het paard zou worden gestald en bereden bij en door een erg goede vriendin (naar ik aanneem) van die goede vriendin kwam er een jong paardje met potentie terug. Iedereen gelukkig........

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 09:56

tita schreef:
[Overigens ik blijf bij mijn standpunt als het kwa geld en tijd en genoeg andere paarden tot je beschikking heb
Ik denk dat veel mensen hier nou juist over vielen. Het is nogal makkelijk om van een afstandje te oordelen of iemand inderdaad genoeg tijd en geld heeft.

Maar ik blijf het grappig vinden dat mensen het vooral van Kelly niet konden geloven dat zij Taco weg zou doen, maar wel geloofden dat ik allebei mijn paarden weg zou doen.
Ik ben echt dol op Taco, maar het was voor mij niet zo'n beste ruil geweest ;)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 10:10

tita schreef:
Vippie schreef:
Hilarisch die reacties!

naam is tita :D

Maar goed nu het een 1-april grap is nu mijn vraag aan Kelly

Snap jij nu mijn standpunt en wat ik probeerde te vertellen of vind je nog steeds dat ik raar deed.
Overigens ik blijf bij mijn standpunt als het kwa geld en tijd en genoeg andere paarden tot je beschikking heb, moet je niet je liefde wegdoen die zoveel voor je hebt gedaan enkel omdat baas er niet verder mee kan.

Ik ben op de dag tot vandaag super blij dat ik de mijne nooit verkocht heb en ja hij heeft wel 10x te koop gestaan en is ook daadwerkelijk 3x verkocht geweest maar elke keer belde ik toch weer huilend op of we de verkoop ongedaan konden maken.

Ik heb nergens gezegd dat ik vond dat je raar deed ;)

Er zijn best wat mensen in mijn omgeving die vinden dat ik Taco moet verkopen omdat het zonde is dat ik nu niet meer met een eigen dier ver kan komen.
Dan roep ik altijd heel hard dat ik hem niet weg doe omdat hij niet meer kan wat we deden omdat ik hem niet wil afdanken op iets waar hij ook niets aan kan doen.
Nee Taacje gaat niet weg.. voorlopig zeker niet. Ik zeg nooit nooit. Je weet niet wat de toekomst brengt.

Wat betreft het tijd en geld ...
Ik werk fulltime, geef les, heb een huishouden in mijn eentje... Dus nee ... tijd en geld in overvloed heb ik absoluut niet ;)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:11

Daar zijn standpunten voor ik begrijp namelijk wel dat mensen hun paard weg willen doen als er:

a geen klik is
b geen tijd meer hebben
c willen stoppen
d verder willen in de sport maar niet de gelegenheid hebben om 2 paarden te onderhouden.
e geen geld meer hebben om uberhaupt 1 paard te onderhouden.

Kel heeft blijkbaar wel tijd want ze heeft meerdere paarden en of ze geld heeft, kan ik niet over oordelen maar omdat er zogenaamd een opvolger kwam, kon ik de conclusie eruit halen dat Taco niet weg ging voor het geld.
De enige conclusie die ik er uit kon halen en dat stond in haar beginpost, Taco was geen uitdaging meer dus baas heeft er geen lol meer in dus paard weg.

Verder reageren hier enkel vrienden en kennis van haar en mensen die haar topics volgen.
Ik heb geen zin om met de rest mee te praten van Goh wat goed van je of iets anders.
Ik heb mijn mening en Kelly moet het kunnen begrijpen mijn standpunt want ik las ergens dat Taco nooit weggaat.
Dus ergens denkt zij het zelfde erover als ik.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 10:15

Tita, ik heb al geantwoord ;)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:15

Ja ik zag het maar ik had alles al getypt en vond zonde van mijn tijd om het te deleten maar goed wij denken redelijk hetzelfde

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:54

Kelly_Taco schreef:
xjudithx schreef:
Hiermee zegt Kelly toch dat het een 1 april grap is?

Dat moge onderhand idd wel duidelijk zijn :D

Taacje gaat toch nooit weg :D

Fjieuw, ik wilde eigenlijk al gaan reageren dat ik jullie filmpjes heb bekeken en dat ik je een enorm sterk mens vind, maargoed, nu blijkt het een 1 april grap te zijn geweest :D Hahaha
Ik heb dus nogmaals jullie filmpjes bekeken en wat zijn jullie een goed team zeg, echt perfect, wil je mijn fjordje toevallig ook trainen :P

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:58

tsja had r eigenlijk niet eens raar van opgekeken als t geen 1 april grap zou zijn geweest, bedoel jullie staan al zo paraat met elkaars paarden voor een ander, dus wat dat betreft kwam t niet schokkend over.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:05

izabella schreef:
tita schreef:
[Overigens ik blijf bij mijn standpunt als het kwa geld en tijd en genoeg andere paarden tot je beschikking heb
Ik denk dat veel mensen hier nou juist over vielen. Het is nogal makkelijk om van een afstandje te oordelen of iemand inderdaad genoeg tijd en geld heeft.

Maar ik blijf het grappig vinden dat mensen het vooral van Kelly niet konden geloven dat zij Taco weg zou doen, maar wel geloofden dat ik allebei mijn paarden weg zou doen.
Ik ben echt dol op Taco, maar het was voor mij niet zo'n beste ruil geweest ;)

Nu je het zegt, helemaal niet over na gedacht. Zou idd niet zo'n beste ruil zijn geweest. :')
Alhoewel, je zou dan wel je goede leermeester hebben. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:09

Zou een mooie ruil geweest toch :P
Wel jammer dat je hem uiteindelijk niet wilde ruilen voor mijn trolletje... maarja die hield meer van cheeseburgers :D

edit: ik heb ook mensen wijs gemaakt gister op bokt dat we vief zouden verkopen en dat ik een belgisch trekpaard kreeg... en ik mocht geen ander ras kiezen.... iedereen geloofde het, kreeg pbs van : wat sneu voor je dat ze weg moet!! toen heb ik t maar verteld hahaha... iedereen schrok zich kapot :P

izabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:57

Carolinef schreef:
tsja had r eigenlijk niet eens raar van opgekeken als t geen 1 april grap zou zijn geweest, bedoel jullie staan al zo paraat met elkaars paarden voor een ander, dus wat dat betreft kwam t niet schokkend over.
Tuurlijk staan we voor elkaar en elkaars paarden klaar. Daar ben je vriendinnen voor. Maar het is en blijft altijd tijdelijk, we zijn veel te gek met onze eigen dieren.

absque_dubio schreef:
Nu je het zegt, helemaal niet over na gedacht. Zou idd niet zo'n beste ruil zijn geweest. :') Alhoewel, je zou dan wel je goede leermeester hebben. :P
Ik heb Taco al best veel gereden en ook veel van hem geleerd, maar uiteindelijk ben ik toch meer iemand om zelf met een paard iets te bereiken.
En als ik n keer op Taco wil rondtuffen, dan is dat altijd te regelen ;)

dirtchick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:26

Is een grote stap, gelukkig kun je Taco altijd op zoeken, het lijkt me wel lastig om zo'n keuze te maken helaas zijn niet alle keuzes makkelijk. Ik wens je veel plezier met je nieuwe maatje, hopenlijk zien we daar ook weer goede dingen van terug, maar daar twijfel ik niet aan ;)

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:38

dirtchick schreef:
Is een grote stap, gelukkig kun je Taco altijd op zoeken, het lijkt me wel lastig om zo'n keuze te maken helaas zijn niet alle keuzes makkelijk. Ik wens je veel plezier met je nieuwe maatje, hopenlijk zien we daar ook weer goede dingen van terug, maar daar twijfel ik niet aan ;)

Misschien even bijlezen? :) :D