Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vippie schreef:Ben benieuwd of Tica zich nog meld hier![]()
Hilarisch die reacties!
tita schreef:Ik denk dat veel mensen hier nou juist over vielen. Het is nogal makkelijk om van een afstandje te oordelen of iemand inderdaad genoeg tijd en geld heeft.[Overigens ik blijf bij mijn standpunt als het kwa geld en tijd en genoeg andere paarden tot je beschikking heb
tita schreef:Vippie schreef:Ben benieuwd of Tica zich nog meld hier![]()
Hilarisch die reacties!
naam is tita
Maar goed nu het een 1-april grap is nu mijn vraag aan Kelly
Snap jij nu mijn standpunt en wat ik probeerde te vertellen of vind je nog steeds dat ik raar deed.
Overigens ik blijf bij mijn standpunt als het kwa geld en tijd en genoeg andere paarden tot je beschikking heb, moet je niet je liefde wegdoen die zoveel voor je hebt gedaan enkel omdat baas er niet verder mee kan.
Ik ben op de dag tot vandaag super blij dat ik de mijne nooit verkocht heb en ja hij heeft wel 10x te koop gestaan en is ook daadwerkelijk 3x verkocht geweest maar elke keer belde ik toch weer huilend op of we de verkoop ongedaan konden maken.
Kelly_Taco schreef:xjudithx schreef:Hiermee zegt Kelly toch dat het een 1 april grap is?
Dat moge onderhand idd wel duidelijk zijn
Taacje gaat toch nooit weg
izabella schreef:tita schreef:Ik denk dat veel mensen hier nou juist over vielen. Het is nogal makkelijk om van een afstandje te oordelen of iemand inderdaad genoeg tijd en geld heeft.[Overigens ik blijf bij mijn standpunt als het kwa geld en tijd en genoeg andere paarden tot je beschikking heb
Maar ik blijf het grappig vinden dat mensen het vooral van Kelly niet konden geloven dat zij Taco weg zou doen, maar wel geloofden dat ik allebei mijn paarden weg zou doen.
Ik ben echt dol op Taco, maar het was voor mij niet zo'n beste ruil geweest
Carolinef schreef:Tuurlijk staan we voor elkaar en elkaars paarden klaar. Daar ben je vriendinnen voor. Maar het is en blijft altijd tijdelijk, we zijn veel te gek met onze eigen dieren.tsja had r eigenlijk niet eens raar van opgekeken als t geen 1 april grap zou zijn geweest, bedoel jullie staan al zo paraat met elkaars paarden voor een ander, dus wat dat betreft kwam t niet schokkend over.
absque_dubio schreef:Ik heb Taco al best veel gereden en ook veel van hem geleerd, maar uiteindelijk ben ik toch meer iemand om zelf met een paard iets te bereiken.Nu je het zegt, helemaal niet over na gedacht. Zou idd niet zo'n beste ruil zijn geweest.Alhoewel, je zou dan wel je goede leermeester hebben.
dirtchick schreef:Is een grote stap, gelukkig kun je Taco altijd op zoeken, het lijkt me wel lastig om zo'n keuze te maken helaas zijn niet alle keuzes makkelijk. Ik wens je veel plezier met je nieuwe maatje, hopenlijk zien we daar ook weer goede dingen van terug, maar daar twijfel ik niet aan