Taco, our last dance together!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Draflinger

Re: Taco, our last dance together!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:34

jullie waren echt een prachtige combi maar ik denk dat je heel erg goed hebt gedaan gezien taco zijn toestand. Ik vind het echt heel goed van je en je bent absoluut niet ego geweest Lachen
ik wens je nog heel heel veel fijne jaren met taco toe Lachen
Ga je nog wel door met het showteam van ginny en jou ?

magicrover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:20

Via een ander topic kom ik hier terecht, wist niet dat je inmiddels je laatste wedstrijd met Taco gereden had. Wat een mooi maar ook heel raar moment moet het geweest zijn! Die foto verteld meer dan 1000 woorden! Wens jullie veel succes en plezier in de toekomst.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 15:56

Had dit topic nog niet gezien... vind het zó jammer van jou en Taco. Moest wel ff slikken hoor.. Ach gut . Het is vast een heel byzonder moment geweest.. maar gelukkig, omdat je hem nu "spaart" kan die als het goed is nog heel lang mee.. Maar toch, het blijft jammer. Nog heel veel plezier met Taacje.. Ach gut

coooockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:30

skippy1 schreef:
Jeetje...zit toch een klein traantje weg te pinken...wat heb je t mooi opgeschreven! Ja Uit je verhaal spreekt het wederzijds vertrouwen, respect en de liefde. Geweldig wat jullie hebben gepresteerd! En super hoe je nu besloten hebt te stoppen. Petje af!

En Z2+6...Da's een score waar uberhaupt velen van zullen dromen, en dan bereikt met Taco, je prachtige dressuurFjord! Wauw! OK dan!

Ik wens jullie nog heel veel gelukkige jaren samen op show en in het bos!

Jeetje echt mooi verhaal, veel geluk nog samen!
Je moet maar gwn zo blijven denken.
Jij hebt je fjord zo hoog gekregen en dat kunnen niet veel mensen met een fjord.
echt super mooie foto's in alle topics van jullie het is een onwijs leuke fjord, echt een pracht paardje!

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:02

ik reageer normaal nooit echt vaak op topics, maar bij deze moest het gewoon wel!
Jemig wat een verhaal zoveel liefde en mooie woorden Ach gut
Altijd mooie foto's, jullie zijn een super team!
het is vast een heel bijzonder moment geweest. de foto na de proef heeft bij mij ook een traantje los gemaakt Bloos

Ik keek toevallig van de week een oude paardensport in, en daar stond je als enige van nederland met 2 Zfjorden! en kwam dit topic tegen, geniet lekker van elkaar jullie hebben het verdiend, een zeer mooi team!

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 20:05

Ook ik ben via een ander topic hier gekomen, wat onwijs bale voor jullie zeg...
Ik vind dat je het verhaal heel mooi hebt geschreven. Hopelijk kun je nog een tijd van hem genieten op een andere manier! Maar dat gaat wel lukken denk ik...

Succes ermee!

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:39

jammer hoor dat je stopt met Taco met wedstrijden rijden!
maarja hij heeft het natuurlijk wel verdient!
succes verder met je paardjes

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 19:46

Wow.... Dit had ik nog helemaal niet meegekregen.
Wat enorm balen zeg, hopelijk kan hij nog lang van z'n welverdiende pensioen genieten. Lachen

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:19

Jemig, ik heb gewoon helemaal niks meegekregen van dit verhaal... Ik schrok er gewoon van.
Meid, onthou alle mooie dingen die je met taac hebt meegemaakt Lachen En hopelijk mag hij nog heel lang van zijn pensioen genieten

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:32

Zondag mag ik nog even van jullie als combi genieten Haha!.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 15:59

Jammer Kelly dat je de sport met Taco moet opgeven. Maar niet het einde van de wereld, je kan hem gewoon blijven rijden. Taco, als Fjord, heeft behaald wat menig KWPN-er hem niet nadoet. Kan me voorstellen dat in eerste instantie het verdriet heel groot is, maar gelukkig kan hij met deze aandoening verder wel oud worden. En nog fijn af en toe een show lopen en lekker genieten van buitenritten.

Ik heb altijd genoten van jullie topics en mooie foto's. En die blijven vast ook nog wel komen, alleen niet meer van Taco in de wedstrijdring.

Stuiterbal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 16:14

Snackie schreef:
Ach gut

Heel erg jammer dat zijn sportcarriere voorbij is, Maar ben blij om te lezen dat hij ondanks dat lekker bij jou mag blijven,en je nog lekker met hem aan de gang gaat.
Mooie foto trouwens!

ben ik het helemaal mee eens!
veel geluk nog samen.

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 16:22

Wat een ontroerend verhaal! Heel knap dat je de gezondheid van je paardje vooropstelt, daar zouden veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Gelukkig heeft jouw paardje geluk met een baasje zoals jij Lachen
Nog veel succes met je andere paardje!

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 11:54

hey kelly kreeg toch wel een kleine brok in me keel van je verhaal. vindt het sneu voor jullie. maar goed niet getreurt we hebben altijd de shows nog dus kan die daar lekker the men uithangen met zijn wijfie naast zich.en ja jullie hebben er net zoals gin keihard voor moeten werken, want ja je komt toch even binnen met een fjord tegen kwpners van 10.000. maar zoals ik al vaker zei jullie kwamen niet t ekort tegen die paarden.zei al ik ben er trots op om te kunnen zeggen dat ik de vaste groom ben van de twee z2 fjorden. dus de lol zullen we nog wel hebben en er blijven gewoon foto's gemaakt worden natuurlijk. wanneer gaan we naar valken met de twee paarden en de twee dames in de jurken? zie je zondag kel.x jef

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 12:09

meid...je laat me gewoon meehuilen...tjonge wat kan ik je ontlading begrijpen....
Taco is een begrip geworden en een voorbeeld voor iedereen die een fjord heeft en graag dressuur wil rijden..hij heeft maar eens laten zien dat het wel kan!

veel plezier in de toekomst!!!!!

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 16:59

Ik had een tijd terug nog op je site gekeken. Wat ontzettend jammer dathe tnog zo snel is gegaan maar wat heb je een goede beslissing genomen! Je hebt echt nagedacht over het welzijn van je paard en niet aan de winstpunten die je nog zou kunnen halen.
Heel goed van jou en fijn voor Taco:)
Nog veel plezier samen, je hebt vast nog een hele tijd voor de boeg!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:31

Jullie blijven een superteam !
nog heel veel plezier samen en wat hebben jullie onwijs veel voor elkaar gekregen Haha!