Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fabster schreef:Die valt wel op met zijn manenkam, Aco. Het strandniet bevroren? Anders ga ik mss volgende week even.

Aco schreef:Ooh jaimy10, ik ben echt helemaal verzot he van jouw man! Grootste fan die er is![]()
![]()
En mairead, hoe bevalt het western? Ik heb altijd gezegd, als ik geen voldoening meer haal uit de dressuur, dan ga ik ook de stap wagen naar het western.. Ziet er altijd zo relax uit
Aco schreef:En mairead, hoe bevalt het western? Ik heb altijd gezegd, als ik geen voldoening meer haal uit de dressuur, dan ga ik ook de stap wagen naar het western.. Ziet er altijd zo relax uit

jaimy10 schreef:Aco schreef:Ooh jaimy10, ik ben echt helemaal verzot he van jouw man! Grootste fan die er is![]()
![]()
En mairead, hoe bevalt het western? Ik heb altijd gezegd, als ik geen voldoening meer haal uit de dressuur, dan ga ik ook de stap wagen naar het western.. Ziet er altijd zo relax uit
Hihi ik ben zelf net zo gek op m.. Want als je ook zo karakter kent.. zo braaf en eerlijk![]()
Jammer dat je zo ver woont anders was je altijd welkom!
Maar ik hou alvast al je topics in het oog.

Aco schreef:Ooh jaimy10, ik ben echt helemaal verzot he van jouw man! Grootste fan die er is![]()
![]()
Tha ja zou een tijdje rijden zijn heMaar ik hou alvast al je topics in het oog.
Ben echt benieuwd hoe hij uit zal groeien.
toen Lysne Mosi zijn leeftijd had, precies hetzelfde! Alleen een ander kleurtje. Dus ben benieuwd of hij over een jaar nog op haar lijkt haha!

Harley is een 23 jarige fjord die ik 12 jaar geleden 2 jaar verzorgd heb en nu van mij is ik heb hem gekregen van de vorige eigenaresse. Ik kon het natuurlijk niet laten op mijn camera vanmiddag mee te nemen om wat foto`s te maken 

Hoezo zo blij als een klein kind haha

. Hij heeft altijd aan huis gestaan die de eigenaresse huurde maar dat kwam te koop te staan waardoor ze op zoek moest naar een ander plekje, ze deed niks meer met hem de buurman reed er op. Waardoor hij bij mij terecht is gekomen

Moeder is Uniek en vader is Reinar