[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Carolinef

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:26

zijn 2 concerten, 1 in antwerpen en 1 in gelredome, 18 nov, effe kijken of wel t kunenn regelen

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:42

ja niet echt dekentijd nog.. Ik keek net op de thermometer en het is nog 15 graden buiten.. Van mij mag de winter beginnen hoor :)

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:09

ik ben zo in de twijfel. ben een beetje hyper. Maar het is zo duur. Maar het is ook zo mooi. twijfel alom

he he, even mn avatar aangepast

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:52

Gewoon doen! Die kerel wordt er ook niet jonger op en hij treedt niet ieder jaar in NL op.. dusss..DOEN!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:06

@Aria: lekkere manege zeg, zou ook nooit meer terug gaan.

@Caroline: ik ken die fjord ook niet sorry en gaaaaaaaaaaaffffffff naar Prince, zou best wel met je meewillen :j

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:08

Prince, leeft die nog dan?? :=
Ben ik ooit in de kuip heen geweest, stromen van de regen en dan die paarse spotlights erop.

Zouden we een nieuw topic moeten beginnen als we 300 pagina's hebben volgekletst?

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:17

hey viv, dat was op 2 juni, vergeet het nooit meer. Achter zn blauwe vleugel, in de stromende regen nothing compares 2 U aan het zingen.wel al 20 jaar geleden. Brrr ik wordt ouddd

Concert is toen afgelast. De kuip gonsde van de hondelul toen. maar het weer was zo slecht

Ga je mee claudia? Dan is mijn twijfel weg. Ik heb keus, of met mn ex (dus nooit) of alleen. Beide niet zo leuk, al ga ik eerder alleen dan met mn ex

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:26

een Prince-date! ;)

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:40

ik geloof dat ik het af laat weten, kost me zo 150 euro. Ga ik eigenlijk ook wel net zo lief met manneke weekendje weg ofzo.

Maar o, wat valt me dat zwaar. Al zijn concerten waren zo tof. maar ja, toen had ik nog geen kids en niet zo'n lief manneke als nu.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:47

truus1970 schreef:
hey viv, dat was op 2 juni, vergeet het nooit meer. Achter zn blauwe vleugel, in de stromende regen nothing compares 2 U aan het zingen.wel al 20 jaar geleden. Brrr ik wordt ouddd

Concert is toen afgelast. De kuip gonsde van de hondelul toen. maar het weer was zo slecht

Ga je mee claudia? Dan is mijn twijfel weg. Ik heb keus, of met mn ex (dus nooit) of alleen. Beide niet zo leuk, al ga ik eerder alleen dan met mn ex

Jemig wordt ik al zó oud? Ons concert ging toen wel door ondanks regen onweer enz maar podium stond zowat onder stroom.

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:59

doe het dus niet, heb net op vakantieveiling gewonnen en ga samen met manneke naar een een of ander sauna resort. Ook heerlijk genieten met zn 2-en.

tja, je wordt ouder he. maar zal me nog paar keer zwaar vallen hoor, als het 18 november is.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 11:27

ik ga er graag heen, maar 150 euro? pffff daar heb ik weer een maand mijn wei voor ;) En dan ben ik er nog niet, moet er ook nog komen.
Willen jullie voor me duimen, ik heb om kwart over 11 een sollicitatiegesprek. Ik hoop dat ze genoeg uren kunnen bieden en nog een leuk salaris, dan kan ik mijn sollicitatie bij de kpn afzeggen dinsdag. Daar heb ik zo geen zin in, maarja beter iets dan niets natuurlijk ;)

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 11:48

ik duim. wou eigenljk wat gaan huishoudenen, maar ik duim...
Gaat de dierenartsenpraktijk waar je werkt(e) niet verder meer door? of heb ik wat gemist?
idd 150 € dan wel incluis reiskosten, maar toch een boel geld. Gaan het nu samen opmaken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 12:00

Verafjord heel veel succes met je gesprek.

Kan merken dat FW eruit lig, want er is ineens weer leven in dit topic. Ga toch wel hopen dat het nog een beetje droog gaat worden. Wil namelijk nog even gaan rijden.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:44

Truus bedankt voor het duimen, ik ben AANGENOMENNNNNNNNNN *\o/* En het uurloon ligt nog hoger dan bij de KPN ook :D

Wat betreft de dierenartsenpraktijk even een uitleg. Ik was daar aangenomen als invalster voor iemand die met zwangerschapsverlof ging en voor vakantie's. Nou inmiddels is die persoon weer begonnen afgelopen maandag en de vakantieperiode is voorbij, dat wil zeggen vanaf maandag is er eentje 1,5 week op vakantie, maar ik las via hyves dat ze iemand anders gevraagd hadden voor die periode. Heel bizar, want die persoon zou alleen maar gevraagd worden als ik niet kon en die persoon is nog niet eens echt assistente, zit namelijk nog op school. Werd ik voor 1 dag gevraagd, want dan kon zijn niet, ja doeiiiiiiiiiiiiiii ben gekke gerritje niet :( Plus dat ik nu ook nog eens meer verdien per uur dan bij de dierenarts, want dat is dus echt heel slecht betaald hoor. Ik snap nou ook heel goed waarom zoveel assistentes ander werk doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:53

Oef l*llig van de da praktijk zeker als je het dan ook nog leest via hyves. :n Nou je gaat er nu stukken beter op vooruit. +:)+

Lijk hier op het moment nog steeds droog. Dus even eten en dan bolletje pesten misschien dat ik wel een rondje buiten ga doen. Denk dat ik dan rondje kippenbos ga doen en misschien dat ik dan nog even illegaal gaat doe.

Ik trouwens te popelen van ongeduld dat ik kan beginnen met opleiding beveiliger, want dan word mijn salaris vooruitzicht ook een heel stuk beter. :j

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:58

at goeddd, gefeliciteerd claudia. (ik heet Yvonne). Wat voor werk is dit nu dan en wat voor contract heb je gekregen?

wat banketstaaf van de Da praktijk zeg. beetje respectloos van hun.. Goed dat je daar weg bent

Maar heb jij ook verstand van lange snavels bij parkieten?

wolkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:15

Bokt is een stuk moeilijker bij te houden dan FW , wat gaat iedereen snel zeg! :P

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:19

Marcella heel veel plezier met je bolletje :D

Yvonne ik moet je eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo in de vogels zit, ik weet wel dat ze bij ons soms kwamen om die snavels te laten knippen.
Dit werk is inpakwerk, is ongeschoold werk en het betaald gewoon 1,10 euro per uur meer dan als dierenartsassistente, waar je dus een MBO opleiding voor doet. Hoe krom kan het leven zijn he? En ik zal eerlijk zijn, het maakt mij geen bal uit wat ik doe, als ik het maar naar mijn zin heb en geld verdien

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:26

Dat heb ik nu ook met mijn werk dat ik nu doe hoor Verafjord. En krijg daarbij van de mensen ook nog eens een heel hoop terug. Het betaal niet echt veel, maar ach ben van de straat af.

Doe trouwens huishoudelijk werk bij mensen thuis, maar dan niet als alpha-hulp. Ben echt in dienst van een instelling. Helaas alleen een contract van 15 uur in de week, maar word soms opgebeld of ik extra wil werken. Zo heb ik deze week 21 uur gewerkt. Is alleen soms lichamelijk en geestelijk zwaar werk.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:41

Ik heb echt bewondering voor mensen die jouw werk doen Marcella, ik zou het echt niet kunnen :n
Het is gewoon bizar als je zulk zwaar werk doet (geestelijk en lichamelijk) dat daar geen evenredige vergoeding tegenover staat.

Kijk bij een dierenarts vind ik op zich leuk werk, maar ook dat kan lichamelijk behoorlijk zwaar zijn. Til maar eens een hond van 40 kilo op die inmiddels al onder narcose is, maar ook geestelijk kan het zwaar zijn. Ik heb een MBO opleiding moeten doen die best pittig is, want een groot deel is ook nog eens latijn en dan krijg je echt een uurloon wat totaal niet in verhouding staat.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:46

Waw proficiat Verafjord! succes er mee, beetje extra geld is nooit weg.

Hier regent het, wou zo graag wat longeren en spelen, zit er niet echt in ben ik bang, of het moet tegen de avond zijn, jammer dat het al zo snel donker is.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:52

Ik ga nu naar huis..ga denk ik maar rijden..lang leve de binnenbak!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:53

kristelhans schreef:
Ik ga nu naar huis..ga denk ik maar rijden..lang leve de binnenbak!

ja zeg dat wel, *droomt even weg* wil ook wel de binnen piste in moesten we die hebben :Y)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:02

Jemig nog geen 300 pagina's?
Bla...