[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kristelhans

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:27

haha dank hoor..ben idd nogal druk geweest..werk en vooral abnormaal veel met Beer gedaan..lekker kilometers gemaakt in het bos en veel gelest..leuk! Hier ook alles goed met alle geeltjes? En spookje Haakon?

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:11

Courses schreef:
Haha oops Moonlight, dat is wel heeeeel erg balen zeg! :oo

Hebben jullie die Mini Fjord gespot? Wat een schatje zeg! <3

ja vreselijk.
Had dat vrouwjte vandaag gebeld ze verwacht vandaag of morgen het apparaat terug.
Maar baal er echt van, kan niet eens gaan rijden enzo!

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:22

haak alles prima, joepie de poepie ook, welke mini fjord?

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:33

staat ook hier bij FJ.. Een shetlander in fjordenpak *D Hij is echt heel leuk

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:14

Zit hier niet in het topic maar even een vraagje, bij mij doet fjordenwereld het niet.. de site laadt niet (foutmelding), doet fjordenwereld het wel bij jullie?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:15

Nee bij mij doet ie het ook niet.
Wilde er toevallig gisteravond op kijken, maar dat ging dus niet.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:15

nee idd FW doet het bij mij ook niet! denk zal even in dit topic kijken, maar is dus algemeen

orion1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:29

Ahhhhhh ik kan niet zonder FW !!!!!!!!!!!
Hier nog een die er niet op kan. Begin al af te kicken

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:15

Hier ook FW afkick-verschijnselen!

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:15

Nant schreef:
staat ook hier bij FJ.. Een shetlander in fjordenpak *D Hij is echt heel leuk

bedoel je Teun? of Fleurtje?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:15

Teun!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:34

kristelhans schreef:
Ooh ik schaaaam me diep! Ben zolang niet hier geweest.. :o heb zomervakantie gehad en daarna zo druk met trainen met Beer..(ja er is altijd wel wat) maar nu zou ik graag weer mee willen kleppen als het mag!

hier nog iemand die het een poosje heeft laten afweten, maar dat heeft met privé zaken te maken, ik hoop dat ik nu weer meer mee kan kletsen dames

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:59

Hee Clau, gezellie!

Ik heb net voor de schemering begon nog een heerlijk rondje gedaan met Beer..lekker door het bos, moederziel alleen..niemand tegengekomen, alleen een roofvogel..zelfs geen reeen, die zie ik meestal ook nog wel. 10 km in 50 minuten gedaan..heerlijk! Eigenlijk net te kort maar ik moest manlief van zijn werk halen en op kranen-jacht voor onze nieuwe badkamer..dus klein rondje gedaan. Lekker gegaloppeerd en heerlijk gedraafd..morgen weer in de bak aan het werk.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 11:42

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:01

Caroline: ben niet bekend met dat opzoek ding, maar ik zit dan ook bij het belgische gedeelte. Zoek je een fjord misschien?

Wat wij gisteren mee maakten, pff ben er nog steeds niet goed van:
gingen we lessen in een manege in de buurt, moesten we in het donker heen. Op die manege al een aantal keer met paarden vandaar gereden en nu om de paarden aan andere paarden in les verband te laten wennen gingen we een uurtje mee doen met de beginners.
De andere paarden gingen héél traag (Hildar viel de hele tijd in stap) en ik vond dat er te weinig gezegd werd van doe je handen meer dit of je benen meer dat, en toen we als laatse deel gingen galoperen (elk apart) viel de eerste er af omdat ze gewoon nog niet kon rijden en heel bang was. Wij hadden echt zo iets van neem haar aan de longe.
Dan hebben we een 3kwart(!) geen les gehad omdat de beginner pijn had en er niemand kwam over nemen en dus zijn we zelf maar gaan oefeningen doen. Tegen de tijd dat wij een galopje konden doen waren de gevorderden al in de bak en alle 2 onze paarden zijn het niet gewent om op de hoefslag(toch niet zo strikt als de anderen) te rijden dus die galop was moeilijk en dan nog tussen een boel paarden door.
Maar goed we wisten dat het voor oefening was en gingen betalen. Moesten we de volle pot betalen omdat we daar niet gestalt staan, ja sorry zeg.
Gelukkig wel fijn terug gewandeld en ben heel trots op mijn fjord omdat hij het uiteindelijk toch goed gedaan heeft met al die vreemde dingen. Maar we gaan er zeker niet meer terug!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:21

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:30

ik ben niet op zoek naar een nieuwe fjord hoor, maar ik heb een nieuw stalgenootje, met deze fjord dus, en ik dacht, wie weet kent iemand het paardje? haar roepnaam is Kelly

Aria dus jullie hebben eigenlijk wel betaald voro, maar geen les gehad? begrijp ik dat goed? zou daar wel iets van zeggen, en anders moet de beginner eerst wat prive lesjes krijgen totdat deze de rest van de groep niet hindert, kan hij/zij ook niks aan doen, maar is niet fair to de rest

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:02

carolinef: We hebben wel les gehad hoor, de les duurde in totaal dus 2uur, wat echt veel te lang is zo laat op de avond. We hebben er ook iets van gezegd maar ze waren er zo nochalant in, ook de eigenaresse. Wij zijn natuurlijk geen beginners, het ging ook niet om ons maar om de paarden en anders zouden we gevorderden storen. Maar vond het gewoon echt gebrek voor de noden van een beginner, ze was echt heel bang, en ze bleef proberen galoperen en trok toen direct aan de teuegels. Dan moet er toch een belletje rinkelen bij de instructrice.
De beginner kon er idd zeker niets aan doen, heb ik ook geen problemen mee, eerder met de nochanlace van de zaak zelf, waardoor de rest vergeten werd. En dat we er dan nog zoveel geld voor moesten betalen, pff.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:08

Wat vervelend zeg.. was het bij jullie in de buurt (je bent erheen gereden te paard?) Wel ideaal als dat zo is..maar dan moet er wel behoorlijk met dit soort dingen worden omgegaan..

Caroline, ik heb nog nooooit van die fjord gehoord..zag je oproepje bij FW vanmorgen..de bloedlijnen zeggen me ook niet veel.. ben benieuwd of iemand die kent!

Het moet droooghoooog worden..ik wil naar Beer maar heb geen auto vandaag..moet dus op de brommert..haha (annie)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:12

Ja bij ons in de buurt, zo'n 5km verder. Waren we op het gemak heen gereden, en dat wisten ze daar ook, waarom en hoe we daar kwamen. (dus dat het niet echt om de les ging maar om de paarden te laten wennen).
We gaan er niet meer terug, toch niet met onze paarden, dat is teveel gedoe en te veel geld voor een wennings oefening.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:31

oooh ben hyper, ga proberen concertkaartje te regelen voor prince, was ik vroeger meeeeega fan van

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:35

Haha T.A.F.K.A.P Succes! Gaat de vvk zo online van start? Of moet je in je slaapzakkie voor een postkantoor (die er bijna niet meer zijn)?

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:35

haha succes zou ik zeggen, zullen wel duur zijn ook

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:15

ik wil heen heen heen. Ben al een paar keer op zn concert geweest en we hebben eens uren staan wachten en hebben hem toen ontmoet. Ik ga gelijk googelen hoe en wat. Moet ws alleen maar IK WIL HEEN

Moet maar ff manneke lief aankijken, kost een boel geld en al zo snell

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:03

Zoooo, lekker gereden op Beerke..wat galoptraining gedaan en aan laag en rond op de westernmanier gewerkt..heerlijk! Hij deed het super alleen had hij het zoooo warm! Hij stond lekker buiten uit te waaien toen ik kwam maar hij was gewoon nat onder zijn deken..tis ook heel zacht weer!