Haha, Tjits is zo'n doos soms. Voor een tractor enzo kijkt ze niet op of om, maar grotere ballen dan voetballen [die regelmatig hier over het hek heenvliegen] en paraplu's vind ze dood en dood eng. Dat word een keertje een lekker middagje schriktraining doen
Aria_zz
Geplaatst: 01-10-10 11:26
@silence: wij hebben gewoon zo'n yoga bal uit de decathlon, kost niet veel. Is het zo iets dat je bedoelt? Courses: schriktraining is altijd leuk om te doen! Kun je lekker creatief in zijn en het is goed voor het vertrouwen!
Silence
Tjitske vertrouwt me gelukkig al wel redelijk, ik kan echt veel met d'r doen en daar ben ik best trots op haha
Silence
Geplaatst: 01-10-10 11:44
Jimmy gaat me wel steeds beter kennen, dus dat is super Of het echt al vertrouwen is weet ik niet, beestje heeft natuurlijk heel lang geen vast iemand gehad.
Anoniem
Geplaatst: 01-10-10 11:48
Bij Vicktor heb ik een Jolly bal gekregen, heb nog niet gekeken wat hij er allemaal mee doet haha.
En ik heb eindelijk m'n nieuwe zadel! Kwam er thuis pas achter dat hij 2 kleuren bruin heeft, dat wist ik niet eens.
Silence
Courses: leuk als er vertrouwen is, dan kunnen ze echt door vuur gaan voor je he! Silence, idd met wat tijd komt dat er helemaal, eens ze je echt kennen zijn fjordjes echt heerlijk. Bij mij heeft dat ook een hele tijd geduurd. San_ner: waw wat mooi zeg! ziet er naar uit dat je daar lekker op zult kunnen rijden!
Silence
Tjitske heeft een Wintec, 200 of 250 als ik me niet vergis. Met een zachte zitting zeg maar Heel licht zadeltje en een simpel engels hoofdstel.
Lady_Kelly
Geplaatst: 01-10-10 14:30
@ San_Ner: Wat een mooi zadel zeg!
Anoniem
Geplaatst: 01-10-10 15:17
Bedankt!
Courses, Ik had eerst ook een Wintec, maar daar zat ik niet zo lekker op, hij was ook wat aan de grote kant voor mij. Vanavond ga ik mn nieuwe zadel uitproberen, heb dan les.
Silence
Geplaatst: 01-10-10 17:18
Had een leuke verrassing toen ik net op stal kwam. Jimmy heeft een stalletje naast Silence gekregen
Silence
Vanochtend heerlijk gereden met Jimmy Was de eerste echte rit Ruim een uur weggeweest. Heb er echt van genoten, dit is dus wat ik zo gemist heb. En wat is ie braaf hé. Super alert, maar ook super relaxed. Heerlijk zo
had vandaag dressuur les met mijn gele koekkie monster. hij is nog erg jond en we hebben nog niet heel veel dressuur gedaan,maar mijn babypaard deed supergoed mee,ben trots op hem!!
Silence
Ik ben ook weer helemaal blij, vandaag voor het eerst op buitenrit geweest met Vicktor, en hij was braaf! Hij is één keer geschrokken van opvliegende eenden, maar verder helemaal niks.
Vandaag weer heerlijk buitengereden in de hei. Verieka was erg lief en braaf en schrok bijna nergens van. Behalve van een vrouw die op haar hurken in de bosjes zat, maar daar schrok ik zelf ook van haha.
Aria_zz
Geplaatst: 05-10-10 19:23
fijn te horen, al die heerlijke ritjes, idd handig dat ze zo bomproof zijn, hier hebben we al klak bommetjes op 1m afstand gehad, hij veroerde nog geen voet!
Heb even een vraagje: Mensen met een hh switch hoofdstel, gaat dat goed op een fjord met al die manen?
Zo hehe eindelijk alle foto's geuploaded van de vakantie die trouwens geweldig was heb een dinsdag 17,8 km in 2,5 uur gereden in het bos, een woensdag 16,8 km 2,5 uur en een vrijdag 20,8 km 3 uur gereden. En na de rit van 3 uur moest hij nog een uur op de trailer staan dus die kwam helemaal kapot terug op stal aan. Een maandag en donderdag heb ik saai in de bak gereden wegens de hoeveelheid nattigheid dat naar beneden kwam.
Helaas was het wel dat terug op stal ook echt stal is geworden, want helaas is het land te nat. Van het scheren is niet veel meer van te zien en bolletje zweet zich helemaal rot bij ieder beetje werk. Hij staat ook op het moment zonder deken, want hij liep ook onder zijn regendeken te zweten. Dus binnenkort maar weer een keertje het scheerapparaat over hem heen halen. En wat ben ik gewoon blij dat ik dan een eigen apparaat heb.
En nog iemand die het hert kan vinden op deze foto: Helaas wilde bolletje niet echt stil blijven staan.
Silence
Huisje was Landal Kleine Ruwinkel in Scherpenzeel (Gelderland) en stal was manege Groenewoude in Woudenberg (Utrecht). En heb dus gereden op de Utrechtse Heuvelrug en omgeving.
Silence