Het langste wat ze ook gehad heeft is op de helft van der hals en is daarna niet meer gegroeit.. vindt die wilde manen wel leuk nu maar aan de andere kant heeft ze met een boog net meer uitstraling
Paardenfan25; Wat een leuke foto's van Palm en Freek!!! en wat is Palm toch een knappe man aan het worden!!! Mis ze nog steeds iedere dag. Maar ben je nog steeds dankbaar voor alle foto's die je stuurt en het contact dat je met mij houdt!
Samblabla, hij heeft er ook veel aantrek mee bij de merries
Anita45
Geplaatst: 07-09-16 21:49
Samblabla schreef:
Het langste wat ze ook gehad heeft is op de helft van der hals en is daarna niet meer gegroeit.. vindt die wilde manen wel leuk nu maar aan de andere kant heeft ze met een boog net meer uitstraling
Helemaal eens met je laatste opmerking. Een boog maakt haar veel mooier.
Haha dankjewel, ze moeten nu alleen nog iets groeien zodat er een boogje in geknipt kan worden. En klopt een massimo trail, echt een ontzettend fijn zadel.
Maar staat nu wel al lekker strak Hebben we hier ook gehad (ander paard) en vond het ook een fijn zadel. Nu de massimo dressuur II, top voor zo'n korte fjordenrug!
Finnea
Geplaatst: 09-09-16 17:08
Ah super, ik ben een grote voorstander van boogjes Nog even en je kunt het weer mooi strak knippen! Een massimo trail staat ook op mijn verlanglijstje...helaas even geen budget voor.