ik heb bij Exel ook lange manen, die zijn nog nooit geknipt, bij Vera waren ze ook lang, maar helaas door het eczeem heb ik ze weer moeten knippen (ze was net zo'n zwerver )
Aria_zz
Geplaatst: 13-09-10 19:48
Wat een leuke foto lorelei, en wat een mooi hoofdstel, wat voor is dat?
Jammer van de manen Vera, maar die laat je deze winter wel groeien ws?
Hier zijn we al 2 dagen aan het dresseren geslagen en gisteren kwam de aan de teugel er al een stuk beter uit! Hildar moet wel nog zijn goede halshouding vinden, maar hij wordt al soepeler.
vind het zelf ook een erg leuke foto! is echt uniek hoor dat ik lach op een foto haha dat is een hoofdstel van harry´s horse
thoraklover
Geplaatst: 13-09-10 19:56
lorelei schreef:
de rit van gisteren in Grolloo was echt super!!! we hebben enorm genoten en de paarden hadden het super naar hun zin,daar werden ze weer even paard van
Vraagje hé, ik wil voor Jimmy 1 vaste kleur aanhouden aangezien ik voor hem een Marylot hoofdstel wil kopen. Wat vinden jullie nou echt een mooie kleur voor een Fjord? Waarvan je dus een mooie set kunt maken van zo'n hoofdstel met een dekje.
We waren ook aan het kijken voor een nieuw zadel en die hebben we gevonden. Wordt bruin Dus daar kunnen we het op gaan afstemmen. Wilde dat al heel graag, maar wist niet dat het zadel er in bruin was.
Pareltje2
Geplaatst: 14-09-10 15:38
Ik vind bruin erg mooi, leuk Silence, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! Hoe reageert Jimmy op de Marylot, al iets kunnen testen? Ben erg nieuwsgierig.
Silence
Ik heb ook alles in het donkerbruin.. staat ze goed.
Verafjord
Geplaatst: 14-09-10 17:49
ik heb voor die van mij van die westernhoofdstellen, voor Vera een knalroze en voor Exel een bordeaux rode, dat bordeaux rood staat ook heel mooi bij fjorden
Silence
Echt donkerbruin zal het niet zijn denk ik, het is de Wintec in het bruin. Ga nu een beetje twijfelen of ik er wel goed aan gedaan heb Valt bij bruin wel veel te matchen qua kleur? Ook gekeken naar dekjes enz.
Marcella
Geplaatst: 15-09-10 08:21
Bruine barefoot met bruin zadel. Mijn oude bruine westernhoofdstel.
Silence
god ik sta op t punt om te ontploffen, heb n mega rot ochtend achter de rug met Ubie; gisteravond paniek omd e wei uit te halen aangezien Nomad het r niet mee eens was dat ie alleen achter moest blijven, Ubie in paniek al stuiterend doro de wei heen, ik eerst haakon op stal egzet en daarna terug voor Ubie, die liet zich niet pakken, gillen en rennen en doen, het regende onwijs, uiteindelijk half uur later met veel geduld had ik m, mee naar stal, ben ik bijna bij t hek van de PC peert ie m de tuin van de buren in
ikke gelokt met brokjes, ja toen kwam ie wel, flink op zijn kloten gehad in stal van me, maar positief afgerond en naar huis (doorweekt gegaan) vandaag nieuwe dag nieuwe ronde, nieuwe kansen, ik wou m longeren, hardstikke braaf met optuigen, bijzetje r aan etc etc, kom ik bij longeerbakje, wou ie t al op n lopen zetten, dus was m voor, hoofd naar mij toe gedraaid, dus hij moest wel blijven staan, sluiting dichtgemaakt, en wil m mee naar t midden nemen om m opd e volte te zetten en zoef weg is ie, met touw en al, nouja dacht ik proberen om m rustig te krijgen. gelukt, pak t touw weer en hoppa ging ie weer, zelfde verhaal, ik sluisje dichtgezet richting rijbak, nog plank tegen ijzeren sluitingsdraadje gezet zodat ie r hopelijk niet doorheen zou lopen, ik weer naar m toe gelopen, neemt ie n vaart en springt gewoon over de omheining? wat denk je, galoppeert richting ijzreen hek achteraan, zo weg richting centrum van sleeuwijk, je wilt niet weten hoe ik me voelde, ikke r achtreaan, stalgenootje gebeld, die was op stal zou komen, bij de gall en gall vertelde ze al dat ie bij de rabobank de hoek om was gegaan weer richting stal, goddank dacht ik nog, niet naar t centrum, ikke inmiddels in tranen en boos, manlief gebeld, wist t even niet meer en toen belde petra dat ze m hadden, op stal bijzet wat strakker gezet en m even gelongeerd in t weitje voor stal, mega glad natuurlijk door die blubber zooi, en ja hij heeft gelopen, maar weet nu even niet wat ik r mee aan moet.
heb Alex (instructeur) gebeld met de vraag wat ik moet doen, die adviseert kettingkje om m de wei mee in te zetten maarja weet t echt even niet, ik ga m morgen eerst maar s rijden, weet niet wat m bezielt dat ie zo ididoot doet en weet je wat t is, ik durf m nu ook niet echt er doorheen aan te zetten want bedoell nu springt ie al over de omheining en we staan toch midden in n dorp, stel je voor als ie in blinde paniek of baldadigheid of weet ik veel waar ie last van heeft, over iemand heen rent of n kind oid schept? dat risico wil ik niet nemen, weet t even niet, eerst morgen maar rijden.
Verafjord
Geplaatst: 15-09-10 18:39
jeetje caroline hij heeft echt z'n bokkepruik op he? Heb je een hengstenketting? Anders kan je die van mij wel lenen, daarmee kan je 'm misschien weer even op z'n plek te zetten. Ik zou je graag komen helpen, weet niet of het effect heeft, maar misschien dat vreemde ogen "dwingen" ?