[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 22:22

Aco schreef:
Dit zou ik ooit ook graag eens doen met mijn fjord... Ik denk dat dit echt wel leuk is en eens iets helemaal anders is dan de springwedstrijden en dressuurwedstrijden die ik nu gewoon ben.

Olaf vandaag eens in het roze + bloemetjes gezet. Want hé, een echte man draagt roze :D
[ Afbeelding ]
Hij liep weer super leuk vandaag, had gedacht om binnen een maandje ons eerste wedstrijdje mee te pikken. Maar misschien is dit toch nog wat te vroeg voor een paardje die alles bij elkaar nog maar 2maand onder het zadel loopt :o

Ik zou nog even wachten daarmee, wedstrijd terreinen geven toch veel stress ook al is het paard veel langer onder het zadel of/en ouder, meestal ook omdat je zelf toch ook stress hebt. Eerst lekker bevestigen thuis, buitenrijden, trailer- en verkeersmak maken en rijden op een andere locatie. Daarna zijn ze al veel beter voorbereid.

Wel schattig dat bloemige

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 22:58

xxVon schreef:
Aco schreef:
Dit zou ik ooit ook graag eens doen met mijn fjord... Ik denk dat dit echt wel leuk is en eens iets helemaal anders is dan de springwedstrijden en dressuurwedstrijden die ik nu gewoon ben.

Olaf vandaag eens in het roze + bloemetjes gezet. Want hé, een echte man draagt roze :D
[ Afbeelding ]
Hij liep weer super leuk vandaag, had gedacht om binnen een maandje ons eerste wedstrijdje mee te pikken. Maar misschien is dit toch nog wat te vroeg voor een paardje die alles bij elkaar nog maar 2maand onder het zadel loopt :o

Ik zou nog even wachten daarmee, wedstrijd terreinen geven toch veel stress ook al is het paard veel langer onder het zadel of/en ouder, meestal ook omdat je zelf toch ook stress hebt. Eerst lekker bevestigen thuis, buitenrijden, trailer- en verkeersmak maken en rijden op een andere locatie. Daarna zijn ze al veel beter voorbereid.

Wel schattig dat bloemige

Het is geen standaard wedstrijd, het is een clubwedstrijd op een club waar het echt super rustig is (met 3 in de inrijpiste ongeveer?). Het is dus echt heel rustig. Ik zou dan ook niet rijden om de punten, zou rijden om hem te laten wennen aan een andere piste dan deze dat hij nu gewoon is, gewoon worden om eens tussen andere paarden te lopen,...
Maar misschien heb je wel gelijk hoor! Moet ik echt wat rustiger aan doen met die jongen van me... Is alleen soms zo verleidelijk als hij van niets op kijkt en na 2 x tonen alles al oppikt. Ik sta met hem na 2maand al haast zo ver als met mijn vorig paard dat ik heb opgeleerd na 2jaar...

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 00:04

Jij kent hem het beste! :D Ik deed met mijn hengst ook mee met (onderlinge) dressuur wedstrijd toen hij 5 weken onder zadel was haha ... hij is mega nuchter en was mooie ervaring :j. Vind veel belastender als hij bijv 4 dagen per week gereden word

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 00:48

Als je gewoon met de gedachte gaat om ervaring op te doen kan dat inderdaad best. Ligt natuurlijk ook een beetje aan het paard. Mijn jonge paard heeft de laatste keer op vreemd terrein meer op 2 benen gestaan dan op 4. Dan is zoiets dus geen goed idee. Maar heb er ook weleens in een verenigingsles gereden waar ik 2 keer op had gezeten en die amper een stuur had en dat ging heel goed, met zo-een zou je dat dus goed kunnen doen. Je kent je paard zelf het beste.

Jodi93

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 18:57

Vandaag wedstrijd gehad op stal :)Afbeelding

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 19:50

Jodi93 schreef:
Vandaag wedstrijd gehad op stal :)[ [url=m/LqVL34.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe ging je wedstrijd?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 19:52

Afbeelding
Nee hoor doe hier helemaal niks. O:)

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 20:00

Madje1992 schreef:
Jodi93 schreef:
Vandaag wedstrijd gehad op stal :)[ [url=m/LqVL34.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe ging je wedstrijd?

Goed de bak was heel nat en loeizwaar was als laatste maar wel 192 punten gereden :)

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 11:52

Heerlijk genieten gisteren naar de postbank geweest

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 12:02

Dat ziet er goed uit! Waar is de postbank?

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 12:25

Leuke foto Marcella :)
Ziet er mooi uit daar op de postbank!

Tijdens het verkenningsrondje in de bak net voor de proef liep een paard te hinniken naar Floyd. En meneer zou Floyd niet zijn als de kop in de lucht gaat en zich even heel sterk maakt :')
Dat leverde uiteraard een mooie ezel foto op _O-

Afbeelding

Maar hij deed in de proef wel zijn best :)
Afbeelding

En hier was ik uitleg aan het geven aan mijn stalgenootjes hoe ze het parcours moesten springen :) We deden even parcours verkenning :)
Afbeelding

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 17:40

De postbank is in rheden 20 minuten vanaf arnhem, inderdaad heerlijk rijden daar en dan moeten we nagaan dat we om 12 uur smiddags nig 3 reeen hebben gezien

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 08:49

Nog wat foto's van de wedstrijd van gisteren :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 10:12

Ziet er leuk uit jodi93

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:16

leuke foto's

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 19:14

Wat leuk zo met Floyd!
Anouk, super mooie omgeving om buiten te rijden! <3

Ik heb ook eindelijk weer eens foto's van Vie! Niet zo'n fan van mezelf op foto's, maar hé. :')
Zelfs de tennisbal knotten vielen mee. :')
Afbeelding

Afbeelding

En ik ben misschien een zeur, maar ik heb vooral galopfoto's gekregen, zijn moeilijkste gang. :') Ga nog even vragen of ze nog extra draffoto's heeft en dan kan ik die hopelijk ook spammen.
Afbeelding

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:15

Zo trots op mijn fjordenman <3 *\o/*
Vandaag had ik mijn eerste dressuurles met hem. Heb ik de complimenten gekregen dat hij voor een 3jaarse die nog maar alles bij elkaar 2 maanden onder het zadel is echt al heel goed loopt... Trots op Olafje! Je ziet dan ook aan mijn gezicht dat het plezier er vanaf druipt. Ik ben in de 7de hemel *\%/*
(Foto is een momentopname uit een filmpje dus niet zo super duidelijk)
Afbeelding

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:26

Wat een leuke fjordsels allemaal weer!
@Jodi93: oef, wat een natte bak! Het ziet er leuk uit zo. Heb je je witte broek wel weer wit gekregen??
@Aco: ziet er netjes uit, mag je zeker trots op zijn. En wat een hip kapsel heeft ie!
@San_ner: je staat er toch juist hartstikke leuk op? Mooie foto's hoor!

Wij hebben ons de laatste tijd wat meer gefocust op het crossen, en het gaat steeds beter! De juf zei het vorige keer ook, vergeleken met de eerste keer gaat hij echt vooruit! Trotse fjordenmoeder hier dus *\o/*
Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:05

Nymeria schreef:
@Jodi93: oef, wat een natte bak! Het ziet er leuk uit zo. Heb je je witte broek wel weer wit gekregen??
@Aco: ziet er netjes uit, mag je zeker trots op zijn. En wat een hip kapsel heeft ie!

Wij hebben ons de laatste tijd wat meer gefocust op het crossen, en het gaat steeds beter! De juf zei het vorige keer ook, vergeleken met de eerste keer gaat hij echt vooruit! Trotse fjordenmoeder hier dus *\o/*
[ Afbeelding ]

Gave foto! Cross les staat ook nog op mijn lijstje.. eerst maar eens Bente fatsoenlijk leren springen.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:13

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:10

Nymeria schreef:

[ Afbeelding ]

Hele toffe foto! Heb met mijn fjordsel ook wel eens zoiets gedaan, maar die heeft niet zoveel springtalent. Dus dat heb ik er maar naast gedaan... :D
Afbeelding

Afbeelding

Edit: kunnen jullie die foto's eigenlijk zien? Ik zie alleen een vierkantje.

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:53

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:06

Ik zag hem ook al voorbijkomen inderdaad. Mag ik vragen waarom je hem verkoopt (evt. via PB)?

@Fabster: ik moest zo lachen om jouw 2e foto :') Wij waren ook geen talentjes hoor, maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen ;)

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:09

wat jammer dat je floyd verkoopt. vind jullie een hele leuke combi.