morgen lekker met Rajah dressuren. Komt iemand fotos maken
Pareltje2
Geplaatst: 07-09-10 10:35
leuk Miejmoon, wat gaan jullie allemaal doen voor oefeningen?
SsSimonee
Geplaatst: 07-09-10 10:50
nog niet echt veel, in draf loopt ze al lekker nagevelijk. en gewoon veel voltes enzo. kleine, grote, stukje wijken meepakken. zijn nog niet echt ver. rijd haar sinds april en eerst was ik druk met het tempo eruit te halen.
Pareltje2
Geplaatst: 07-09-10 11:19
miejmoon, dat is toch lekker, dat je ontspanning hebt samen. Ik was laatst met Li bezig met slangenvoltes, maar ondanks dat ze zo dik is , kon ik haar heel netjes omstellen, knap van haar! Ben benieuwd naar je foto's!
ik doe vaak slangevoltes en dan op de middelijn volte 10 meter links volte 10 meter rechts en weer verder. Word ze erg oplettend van. En op middellijn stappen en weer aandraven
miejmoon, ziet er goed uit! Heb je ook les of is het gewoon op jezelf?
Pareltje, je fjord lijkt echt helemaal de haf hier super dat ze zo enthousiast is, en aangezien je kunt afwisselen kun je kieze, of je hard wil of niet. Die haf is trouwens ook rustig in de bak. Maar ik heb bij Hildar nu het stijgeren er uit gekregen, hij doat het al stukken beter! Jullie hebben wel erg gevarieerd terrein daar, kun je lekker afwisselen! Doe je geen endurance? aangezien Li zo ethousiast is.
Carolinef, moet ook kunnen he ! jammer van de regen, hoop dat het hier nog even droog blijft tot morgen namiddag. Maar je bent gelukkig nog kunnen gaan rijden, anders was het misschien nu in de modder geweest.
Ik was gisteren m'n Fjord kwijt Hij was alleen nog te herkennen aan z'n manen, voor de rest was ie compleet zwart van de modder Jammer dat ik geen fototoestel bij had.
Even een vraagje aan jullie hé. Jimmy heeft nogal wilde manen. Zijn wat lang en steken aan beide kanten wat plukken uit naar de zijkant. Wil ze vanmiddag eens flink onder handen nemen. Hoe zou ik dat het beste doen?
dat had mijn fjord ook,er waren toen ook bepaalde plukken die steeds gingen hangen en niet meer mooi wou staan.. ik heb het toen heel erg kort geknipt (ik weet het dat is geen gezicht) en daarna weer laten groeien en weer een boog geknipt
Silence
ik heb het toen met een hele goed schaar gedaan,maar met een tondeuze kan ook,duurd wel even voor het weer gegroeid is,maar daarna heefd je fjord wel weer een mooi kapsel
Silence
knippen moet je leren,ik ben er ook nog niet goed in,maar wel gaat het steeds beter. mijn fjord heefd dan ook een enorm brede manenkam wat het er ook niet makkelijker op maakt. of je laat het een keer knippen door iemand die goed fjorden kan knippen,daarna is het zelf ook makkelijker bij te houden
Silence
Silence waar woon je in de buurt? Als het in de buurt is wil ik wel even langs komen om dat knippen te laten zien. Verder is knippen een kwestie van vaak doen, handig erin worden en een verdomd goeie schaar hebben!
Silence
Jimmy is dikke vriendjes met een ander paardje van de groep, maar heeft gelukkig ook regelmatig tijd voor Silence
Verafjord
Geplaatst: 08-09-10 17:46
wat zijn ze lief zo samen Silence, echt maatjes geworden zo te zien
Ik ging vanmiddag met Vera op pad om de spekkies eens aan te pakken die madam er de afgelopen periode aangevreten had, ben ik ongeveer op de helft hoor ik een los ijzer. Nou woont mijn vader daar in de buurt, dus ik gebeld of hij ff naar beneden kon komen met een hamer, zodat ik de lip weer even aan kon tikken. Zo gezegd zo gedaan, ff laten lopen, klonk weer goed, dus toen maar gelijk aan de terugweg begonnen, want je weet nooit hoelang zoiets houdt. Een stuk verder, we hadden een stuk zandpad gehad, hoorde ik ineens weer een tik minder en ja hoor had ze toch dat ijzer weer verloren Ik had ingepland om eens lekker met haar aan de slag te gaan en dan staat ze dus morgen weer stil, gelukkig kan de hoefsmid morgen komen. Dus morgen is Exel de pineut, mag hij mee