Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pareltje2 schreef:Marcella dus druk druk op je werk, sterkte! Wat vervelend zeg, dat hij zo'n last van de regen heeft! Tja, hier staan de beide fjorden altrijd in hun blootje. Ara niet, die krijgt wel een regendeken om, staat anders de helft van de tijd te kopschudden en onrustig te doen. Je zou kunnen kijken of het incidenteel was, hij heeft dit toch nooit eerder gedaan dacht ik? En is er wel een schuilmogelijkheid in het land?
Vera heb ik een aantal weken geleden heerlijk mee zitten knuffelen, zij lag in de wei, ik ben erbij gaan zitten en haar hoofd gaan kriebelen, toen leunde ze met de voorkant van haar hoofd tegen mij aan en sliep bijna

.
) 

daar was ik al wel achter
, we hebben er voor onszelf een paar meter bij gepakt, want bij die andere 3 stond het gras ineens vrij hoog, terwijl wij een vrij kale wei hadden. Dus wij hebben onze paaltjes een aantal meter verder gezet, zodat hun stuk wat kleiner is geworden. Alleen hebben wij in ons stuk nu nog een deel afgezet, zodat daar geen paarden op kunnen komen en het gras ook kan groeien. Als daar weer gras staat dan zetten we weer een ander deel af.