[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:08

Lianne kijkt niet op of om van een bankje (meestal). Maar Jamin kan soms al opzij springen omdat er een zakdoekje op het pad ligt :D . En Ara omdat er een zakdoekje aan de andere kant van de weg ligt :D

Carolinef

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:42

ph jee bij ons zijn vooral die bloemtejes die ineens op n stukje grasveld staan doodeng, daar gaan we echt niet langs/om/op of wat dan ook? en idd naar vrachtwagens etc kijken we niet op of om

lekker he fjorden!!!!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 13:43

haha ja die bloemetjes zijn hier ook vaak de boos doener, terwijl de rest er lekker langs loopt moet de mijne zo nodig dat mooie paarse bloemetje aan de zijkant eng vinden :+

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:16

Het valt me echt op dat Verieka vaak van de meest rare dingen schrikt (inderdaad gekleurde bloemetjes of een tak die anders ligt dan gisteren) maar sommige dingen waarvan ik verwacht dat ze zou schrikken doen haar niets :P

Vandaag weer een Ree in de hei tegengekomen, blijft toch altijd bijzonder...

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:57

wij zijn twee vriendjes jij en ik!!!

Afbeelding

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:01

zo'n leuke foto!! idd 2 goeie vrienden!

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:07

ja zo vond ik ze vanmiddag en ik dacht die moeten toch op de foto

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:05

Haha, Illo vind paarse bloemetjes ook al zo eng, maar de grootste graafmachines of vrachtwagens ziet ie niet.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 19:01

ja dan is t n echte fjord, over duidelijk!!!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 20:29

leuke foto, ik kwam daarstraks bij de wei en trof jut en jul lekker in elkaars manen wroetend aan, dussssssssssss hoogste tijd om Vera te smeren tegen haar eczeem. Het ziet er zo lief uit, maar ik weet de achterliggende bedoeling bij madam ;(

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 20:42

nu nog zo aan t einde van het zomer seizoen? mijn mannen moeten ook weer strak in de boog komen, maar morgen eerst maar s rijden, ze staan rij technisch al weer veels te lang stil grrrrr

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 20:58

Zo te lezen ben ik niet de enige met een Fjord met eczeem :P

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:51

Rajah heeft ook eczeen, vandaag lekker naar buiten geweest :)

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 07:56

Carolinef schreef:
nu nog zo aan t einde van het zomer seizoen? mijn mannen moeten ook weer strak in de boog komen, maar morgen eerst maar s rijden, ze staan rij technisch al weer veels te lang stil grrrrr

ja dat duurt nog wel tot oktober zo'n beetje hoor, maar met de hevige regen van de laatste tijd had ik haar wat minder gesmeerd (regent er toch weer uit), blijkbaar was het te weinig ;(
Hier mogen er ook straks 2 aan de slag, lekker weer eens op pad met Jut en Jul, mijn vaste bijrijdster heb ik al een hele lange tijd niet gezien, heeft het veel te druk. Had ik iemand anders en die liet het gelijk de eerste keer dat we zouden gaan rijden afweten, ging er vanuit dat het toch niet door zou gaan ivm de regen, dus had een andere afspraak gemaakt. Nou gaat er iemand anders met me mee, dus eindelijk mogen ze weer eens samen op pad. :D

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:32

haha, Lorelei, die stonden lekker te relaxen samen.

De beide fjorden hier hebben gelukkig geen last van eczeem. En Ara ook niet gelukkig.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 12:08

nou wees daar maar heel blij mee hoor, want het is echt niet leuk

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 12:25

nou ik heb ubie gereden en daarna haakon samen met stalgenoot naar de wei gebracht, dwz wij samen r op, 2 oude taarten richting de 40 die op n fjord krabbelen, r al nog sneller weer naast lagen maar dan toch uiteindelijk haakon naar de wei hebben gebracht terwijl we r op zaten, toen kwam het volgende obstakel; hoe komen we r charmant weer af.............haakon geparkeerd tegen hek van de wei, stalgenootje r af geklommen en ik me r af laten glijden, nou wij nog steeds in n deuk en haakon mega braaf, geen hoef fout gezet!!!! morgen moet hij echt aan de bak

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 13:13

Ik heb vandaag weer buiten gereden met Verieka :D Heerlijk met het zonnetje! Weer veel wandelaars tegengekomen en ook de herder met de schapen. Alleen had deze herder ook wat geiten bij zich en die hebben een belletje om... Verieka vond het prima totdat ze begonnen te rennen, toen vond ze het toch wel eng.

Morgen rij ik binnen en dan gaat mijn vriend ook even er op. Hij heeft nog nooit op een paard gezeten en wil het eens ervaren :+

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 13:27

hier vanmorgen ook een heerlijke rit gemaakt, er is hier een park waar je in de zomer gewoon niet in moet gaan, omdat je dan echt opgevreten wordt door de dazen. Maar die zijn nu vertrokken, dus lekker dat park in gegaan en in dat park zijn een aantal heuvels, tja paardjes weten nog van het Limburgse dat ze bij heuveltjes naar boven mogen galopperen, wat ze dus vol overgave deden. Het was echt genieten zeg, oortjes erop en gaan met die banaan :D
Morgenochtend zou ik weer eens met mijn vaste bijrijdster gaan, alleen dat gaat niet door, want toen we vlakbij de wei waren hoorde ik iets wat niet klopte. Ik miste qua geluid 1 ijzer en dat bleek dus ook te kloppen, Vera is onderweg ergens een achterijzer verloren. Ik heb met rijden niks aan haar gemerkt, totdat we de straat kwamen en ik het hoorde ;( Gelukkig kan de smid morgenmiddag al komen, dus dit weekend kunnen we weer lekker op pad.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 13:48

Leuk dat er goede ritjes gedaan worden hier zeg!
Lady_Kelly, dat ken ik, die belletjes zijn echt zo eng! :+
Ik kruip er sebiets ook weer op, hoop er ook een leuk ritje van te maken!

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 14:05

Verafjord schreef:
nou wees daar maar heel blij mee hoor, want het is echt niet leuk

:(:) Wel lekker ritje gemaakt dus. En balen van dat ijzer zeg, wanneer komt de hoefsmid?

Caroline, klinkt gezellig! Zonder zadel laat ik me ook altijd van Li afglijden, dan leun ik eerst naar voren, sla ene been over haar heen en hang dan met mijn buik zo'n beetje over haar heen en hop, eraf :+

Lady kelly ook een heerlijk ritje gemaakt. Belletjes heb ik geen ervaring mee.

Aria, geniet ervan vanmiddag!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 14:10

hoefsmid komt morgenmiddag pareltje, gelukkig heeft hij dan nog een plekje voor me vrij

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:54

r af was het probleem niet, maar r op haha we hadden n heel; stellage met stoeltjes, opstapje en bank gemaakt

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 16:16

Fijn Vera.

Haha, Caroline, ik zie het al voor me _O- Ik zet Li dan naast een hekje, klim ik dan op en hop, glijd ik erop. Met of zonder zadel, doe ik eigenlijk altijd wel zo. Maar zal er vast maf uitzien denk ik.

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 18:26

Pareltje2 schreef:
haha, Lorelei, die stonden lekker te relaxen samen.

De beide fjorden hier hebben gelukkig geen last van eczeem. En Ara ook niet gelukkig.

ja ik trof ze zo samen aan en dacht die moet ik toch even op de foto zetten

ben wel blij dat mijn ventje geen eczeem heefd eigenlijk