Hier een geslaagde dag
! Eerst met de paarden naar de trouwlokatie gereden, de buurvrouw van de paarden ging trouwen. Daar zouden we samen met haar paarden een ere haagje vormen, het was erg geslaagd en ze was helemaal verrast! Daarna een heerlijk ritje erachteraan geplakt, al met al toch 4 uurtjes bezig geweest. En ik verbaas me erover hoe die paarden toch hun weg kunnen vinden in een volle rengalop door, langs, over de plassen heen he! De spetters vlogen ons om de oren, maar genoten. Wel nog een eng akefietje met loslopende hond. Die was om ons heen aan het cirkelen en blaffen en happen. Uiteindelijk heeft is die dus tegen Li haar achterkant aangesprongen en proberen te bijten en daarna ook nog bij Ara, die ging helemaal uit haar panty. En eigenaar nergens te vinden. Snap ik echt niets van, dit soort dingen hoor
Carolinef schreef:de fietser ook of heb je die met modder sporen in zijn gezicht achter gelaten achter een boom ergens in t bos?
haha, nee hoor, geen moddersporen in zijn gezicht en hij vond het erg leuk, hij was helemaal verbaasd hoe snel ze van niks naar volle rengalop kan en hoe snel ze dan ineens gaat, en dus echt niet bij te houden is. En dat terwijl ik Li een rustige start gaf, zodat de kluiten niet ineens om onze oren zouden vliegen
Marcella, wat is het toch bizar dat weer, hier dus sinds half 12 droog met regelmatig een zonnetje geweest. Balen zeg, zo'n hoosbui.
Vera, wat vervelend dat die eigenaresse geen begrip ervoor kan opbrengen zeg. Ik zou het juist enorm vervelend vinden, als mijn paard van die fratsen uithaalde en proberen te helpen de situatie op te lossen. Je hebt het goed aangepakt, door te zeggen dat dat andere paard lekker bij die van jullie mag komen te staan!