Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We hebben wel een rondje van 6,2 km gereden met een gemiddelde snelheid van 7,9 km/u.
. Dus eerst maar eens met van dat glansspul in de weer geweest om die troep eruit te kunnen borstelen en daarna heb ik haar maar even gesmeerd met het anti jeuk spul.
. Ik heb gezegd dat ze dat andere paard best 's nachts bij die van mij mag zetten als ze die van haar binnen haalt, zolang die Oberon maar uit de buurt van Exel blijft vind ik alles best. Dus ben benieuwd hoe dit verder gaat, want zij betaalde ook voor de hele wei. Ja dat doe ik ook, maar ik hou liever mijn paard heel.
! Eerst met de paarden naar de trouwlokatie gereden, de buurvrouw van de paarden ging trouwen. Daar zouden we samen met haar paarden een ere haagje vormen, het was erg geslaagd en ze was helemaal verrast! Daarna een heerlijk ritje erachteraan geplakt, al met al toch 4 uurtjes bezig geweest. En ik verbaas me erover hoe die paarden toch hun weg kunnen vinden in een volle rengalop door, langs, over de plassen heen he! De spetters vlogen ons om de oren, maar genoten. Wel nog een eng akefietje met loslopende hond. Die was om ons heen aan het cirkelen en blaffen en happen. Uiteindelijk heeft is die dus tegen Li haar achterkant aangesprongen en proberen te bijten en daarna ook nog bij Ara, die ging helemaal uit haar panty. En eigenaar nergens te vinden. Snap ik echt niets van, dit soort dingen hoor
Carolinef schreef:de fietser ook of heb je die met modder sporen in zijn gezicht achter gelaten achter een boom ergens in t bos?

(een haflinger merrietje)

:

.