floris heeft vandaag na 2 jaar weer eens een mentuig opgehad! Eerst moest hij even wennen en begreep hij het niet dat vrouwtje achter hem stond. Dus wanneer ik hem dan een bochtje in stuurde zag hij mij vanuit zijn ooghoek. 'Heee! Daar is baas!' en dan draaide hij snel om naar mij haha. Met zo'n prethoofd van 'ik heb je gevonden, goed he?'. Ik heb heel hard gelachen, maar na een kwartier ging het super! Zaterdag proberen we hem voor de slee te zetten
Jodi93
Geplaatst: 25-01-13 19:24
wat een leuke foto's van floris! En gefeliciteerd!
floyd en ik met zijn jaa ehhm kapsel (ik lijk dik maar heb mijn arm in een mitella ben woensdag aan mijn hand geopereerd)
Edit de goede foto toegevoegd
marjan1986
Geplaatst: 25-01-13 21:36
gefeliciteerd Irisloove!! leuke foto! super dat hij zo braaf was na 2 jaar! ah floyd! leuke foto van jullie beide! Hij geniet wel zeker van zijn vakantie?
Mijn oude topper Pipo! kruising fjord met .... En archy natuurlijk!!
Helaas loopt hij momenteel niet lekker, volgende week vrijdag ga ik naar de kliniek voor onderzoek en waarschijnlijk foto's Archy met zijn halfzusje Aagje, beide momenteel in de ziekenboeg.
en vond ook nog een foto van archy met korte manen...
loisenpien4
Geplaatst: 26-01-13 18:03
Wat een stoere Fjord he
Drafje
en een boze, maar goede opvoed-moeder
En een laatste afsluiter met een rek-galop:
bzquinto
Geplaatst: 26-01-13 18:12
Wat een stoere fjord en leuke foto's in de sneeuw loisenpien4 !
Hier wat fotos van Veronique vandaag in de sneeuw en let niet op de manen had nog geen tijd gehad om ze weer te knippen
Leuke foto's moet zeggen dat ik archy met korte manen mooier vind (ik hou meer van geknipt:P ) En Floyd geniet er inderdaad van al krijgt hij nu meer energie haha
Ik ken Ansgar van dat hij bij Bart stond natuurlijk, neem aan dat je alle foto's op de site al hebt bekeken. Zag net een andere foto van Floyd, in ander topic en qua lijf lijkt hij er toch ook wel op. Mooie lengte, stevig, echt een paard!