. Wat heb je toch 2 mooie fjordjes, Kelly
Vykan is van Rian (V:Arin) x Anton. In mijn profiel heb ik nog een boel foto's van Vykan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wat heb je toch 2 mooie fjordjes, Kelly

Kelly_Taco schreef:Dan ben je nog bezig... ik sta stil
heb even lekker gereden de bak was aardig te doen er was zout op gestrooid dus was zeker een groot verschil
ze liep nog wel aardig voorzicht maar ging aardig goed ze heeft zelfs gebokt wat ze meestal alleen doet met buiten rijden
vond ik erg grappig straks nog even het friesje rijden en dan ook weer klaar voor vandaag

hij kan wel voor het karetje
Sjolvir schreef:@ xSiep: gefeliciteerd!!! Ik vond M ook lekkerder dan L, in L verveelde Sjol
zich teveel onderweg. Ben benieuwd wat je kiest in januari!
@ Sparky: tact fout, moet je een keer naar mij en Sjol kijken diagornaal in 60 m bak,
uitgestrekte draf, dat is 1 grote tactfout....![]()
Taktfout, tja ik ben heel slecht in uitleggen, zegmaar dattie zen been 'uit de maat' op de grond zet 
waarschijnlijk verander ik morgen weer
) wordt het M1
Vita loopt namelijk super als ze haar aandacht bij mij heeft en niet bij kerstbomen in de bak
Dan maakt het verder niet uit of je L2 of M1 start. En in de M1 kan ik denk ik toch wat beter haar aandacht erbij houden omdat het allemaal wat sneller achter elkaar komt

19 jaar oud, ga sinds kort niet meer naar school, ik heb een fjord, geef altijd teveel geld uit, en ik haat regen en bevroren bakken.
Hij luisterd toch niet naar zn naam
Nog meer weten? Ask!

Heel sprekend maar wel simpel. Ken je het topic 'een paard in 5 minuten' ? dan moet je dus ook snel schetsen, en er is steeds een ander thema. Kijk maar eens
)