Fabster schreef:Een sportcoupe vind ik helemaal niks. Boog of lang, zou ik zeggen.
Mee eens
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calice schreef:Heerlijk weer al die fanatieke en sportieve fjorden en al die foto's in het zonnetje!
Ik ben ook weer zo lekker aan het rijden, zit nu nog na te stuiteren na een fijne training.
Twijfel heel erg of ik de helft van zijn manen er af zal halen richting sportcoupe, of helemaal afscheren en weer een boog. (al vind ik alles er af ook wel weer erg zonde
) .
eestheer schreef:Ik heb een eczemer waardoor hij verplicht met deken staat in de zomer.. Maar heb geen problemen met de deken hoor
dieseltje09 schreef:eestheer schreef:Ik heb een eczemer waardoor hij verplicht met deken staat in de zomer.. Maar heb geen problemen met de deken hoor
Mijn amigo druk de manen helaas wel platter(boog blijft wel soort van staan maar die hals drukt het wel naar voren), en dat is een van de weinige dekens die verder gewoon goed zit
Jodi93 schreef:Hier ook maar weer is de boog netjes geknipt![]()
[ [url=m/7mG6S1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aco schreef:Zo'n prachtige bogen zeg!
Ik hoop dat ik (wanneer Olaf zijn manen lang genoeg zijn voor de boog) ook zo'n mooie strakke boog kan knippen...
BimAsSpi schreef:Jodi93 schreef:Hier ook maar weer is de boog netjes geknipt![]()
[ [url=m/7mG6S1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Jij knipt z'n boog echt mooi!
Ik denk te herinneren dat Floyd toen jij hem kocht lange manen had, en je het er af had geschoren toch?