Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bij ons staan alle fjordjes ook al apart omdat mijn ruin ze niet in zijn weiland duldt.. ELpatcho schreef:Wat hebben andere paarden toch tegen fjorden?Bij ons staan alle fjordjes ook al apart omdat mijn ruin ze niet in zijn weiland duldt..
en niet alleen die van mij zijn de l*l hoor, ja Exel is p*spaaltje nummer 1, maar vanmiddag wilde die haflinger gaan drinken en toen joeg hij haar bijna de sloot in. Het welshje schijnt ie van de week ook te grazen te hebben genomen, want die stond in een soort handstand hoorde ik.
) en dominant, heus gevecht (hebben buiten mijn fjord ng een haf en een criollo, zo rond de1.45) hoofden laag, hoog, bok, bijt, steiger, ren en noem maar op. Mijn fjordje staat normaal laagst in rang, duwt die nieuwe hem van de rest af en moest hij heel zielig staan kijken tot hij stapje voor stapje weer dichter bij zijn maatjes kwam! Toen heeft de leider de nieuwe op zijn plaats gezet, stond de volgende dag alleen in een hoekje

Carolinef schreef:claudia, bij ons hebben paarden in de wei achter geen ijzers, dat mag je ook best gaan vragen van de eigenaar van die bruine hoor en als ie echt de groep zo pakt moet ie de groep gewoon uit.
bij ons is mijn Ubie de baas, hij heeft de pik op 1 kwpn er van 165 en die takelt hij behoorlijk toe, we zetten ze nu dus niet meer bij elkaar, met haakon en de andere kwpn achtige gaat het goed, maar Ubie is en blijft de baas, die rang geeft ie niet op met zijn 1.48m haha