[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:59

vandaag weer westernles gehad, ging echt lekker, weer een stapje verder gekomen. Veel geoefend met buiging en stelling en dat ging erg ontspannen allemaal. Verder nog wat balkjes erbij genomen, waar ze uiteindelijk heel netjes overheen danste.

Aria en Lorelei, ja, buitenritten zijn heerlijk he! Li vind dat ook altijd erg leuk, vooral als we lekker rengalopje tussendoor mogen doen, of wat sprongetjes over bomen of greppeltjes kunnen maken ;) . Lorelei, hopelijk vind je die rem wel gauw weer terug!

Rianne, waarin ga je precies starten?

Marcella, ziet er ontspannen uit zeg en dat jullie al op 1 hand kunnen rijden! Hoop ook ooit zover te komen met Li.

Marcella

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:42

[ITP] Heb ik nu een fjord of een arabier of beide.

Het is gewoon heel relaxt om op hem te rijden af en toe en als hij in goede bui is. Heb een senior paard dus als ik ooit wedstrijden wil rijden moet ik op 1 hand rijden. En buiten rij ik ook altijd op 1 hand.

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:45

mijn fjord is ook heel relaxed,soms probeert hij te schrikken maar dat lijkt dan helemaal nergens op,haha.
remmen gaat iets beter nu gelukkig met een ander bitje

zal binnenkort maar weer even foto's van mijn gele vriendje maken

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:03

Lorelei, fijn dat het met het andere bit beter gaat. Wat voor eentje gebruik je nu dan?

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:05

ik gebruik nu een pelhambitje maar hoef hem maar heel licht te gebruiken omdat hij er goed op reageerd

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:47

lorelei, ben niet bekend met dat bit :o . Maar fijn dat het werkt voor jullie. Met Li had ik in het begin ook moeite met sterk maken, drammen en niet willen stilstaan. Maar nu met het kingekruiste hoofdstel gaat het super, wie had dat gedacht!

Even Oliver spammen!
Afbeelding

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 19:00

Volgens mij heeft hij brokjes gegeten :j

Rianne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 20:17

Pareltje2 schreef:
vandaag weer westernles gehad, ging echt lekker, weer een stapje verder gekomen. Veel geoefend met buiging en stelling en dat ging erg ontspannen allemaal. Verder nog wat balkjes erbij genomen, waar ze uiteindelijk heel netjes overheen danste.

Aria en Lorelei, ja, buitenritten zijn heerlijk he! Li vind dat ook altijd erg leuk, vooral als we lekker rengalopje tussendoor mogen doen, of wat sprongetjes over bomen of greppeltjes kunnen maken ;) . Lorelei, hopelijk vind je die rem wel gauw weer terug!

Rianne, waarin ga je precies starten?

Marcella, ziet er ontspannen uit zeg en dat jullie al op 1 hand kunnen rijden! Hoop ook ooit zover te komen met Li.

Dressuur Z1

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:54

Hallohallo!

Ojeetje ik loop al weer even achter! Moet echt regelmatiger op bokt komen ;)

Wij hebben Banoeska verkocht, en hebben nu alleen nog een ontzettende leuke haflinger te koop staan. Dus als iemand iets of wat weet?!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:55

Ik heb trouwens in de HK van Young Riders ook een Fjorden topic :) De link staat op mijn profiel. Speciaal voor de pubers onder ons, haha.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:58

Haha eentje bij houden lukt me al niet! laat staan 2.. ! :P

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:00

En denk ook dat ik niet meer als puber door het leven mag :( ;)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:01

Jammer is dat he, dat je ouder wordt, haha.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:03

Vreselijk! :P

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:04

laat ik me ook maar niet melden als puber,die tijd hebben we al gehad

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:14

Loop achter ga het ook niet inhalen..

Wel fantastisch!! Die Oliver!!!!!! :D :D :+

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:12

Gaaf Rianne, suces en ik hoop dat je een fotograaf mee neemt, kunnen we meegenieten!

Elpatcho, fijn dat de verkoop goed is gegaan.

Sjolvir schreef:
Wel fantastisch!! Die Oliver!!!!!! :D :D :+
dank je wel!!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 14:47

Oliver is leuk <3

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 16:07

thx verafjord!!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 16:26

[quote="Pareltje2"]

[quote]
Ja crossen doet hij heel graag, we hebben zo'n renbaan in de buurt waar we op kunnen en dat gaat hard, en nu op vakantie ook natuurlijk of op het stran, ook al is hij altijd de traagste van de bende, hij doet erg hard zijn best <3
En @Marcella: die van mij heeft ook soms een arabier trekje, staartje recht in de lucht, hoofdje naar boven en dan maar de mooiste trucjes uithalen, ach, hij mag toch dromen :P leuk om ze zo te zien lopen, weet je toch wat voor karakter ze ook kunnen hebben :D

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 18:04

Vanwege extra diensten hebben mijn fjorden een beetje vakantie gehad de laatste tijd, vandaag heb ik hier in huis eens wat achterstallig werk gedaan en als het weer morgen meewerkt dan is vanaf morgen de vakantie voor die 2 weer voorbij, mogen ze weer eens wat gaan doen voor de kost ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:33

Ach loop ook een beetje achter en reageer zo af en toe maar eens.
Pareltje2 schitterende kat. <3
Aria_zz die ook een fjord heeft in het verkeerde jasje.
Verafjord die extra gewerkt heeft en nu mogen morgen de beestjes weer aan de bak. }>

Zo heerlijk buitenritje gemaakt van 11 km en heb er nu eens een beetje achteraan gezeten, want de laatste keer kwam ik met de rondjes maar net boven de 6 km/u. :+ Dus we gaan weer hard aan het trainen en vandaag ook gewoon zonder vliegenuitrijdeken kunnen rijden zonder opgevreten te worden. ~~}> }>

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 11:06

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 11:31

Lorelei, dat crossen gaat zeker hard. Er zijn hier fijne stukken waar je ze even kan laten gaan. Li kan dan best nog een tijdje haar vriendinnetje de Arabier, lekker bijhouden. De tranen lopen altijd over mijn wangen dan, kan er niks aan doen met die wind in mijn ogen, hihi!

Verafjord waar de fjorden vakantie hebben gehad lees ik. Wat ga je vandaag met ze doen?

Marcella, thx! En lekker ritje gemaakt dus.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 17:40

ik wilde met allebei een buitenritje gaan maken, eerst de 1 daarna de ander.
Ik ben dan ook eerst met Vera op pad gegaan, maar die was vreselijk hengstig en wilde eerst niet weg bij de weg, maar liep daarna wel lekker. Totdat we in het park de route naar de wei terug namen, toen ging haar turbo aan en dan kan ze zo vreselijk drammerig zijn :(
Maar terug bij de wei nog steeds het idee om ook Exel nog te pakken, alleen die heeft dankzij 1 of andere k*t knol die sinds 1,5 maand bij ons in de wei erbij is gekomen allemaal wondjes op z'n rug. Dat knotjesgeval heeft besloten de leider te zijn, prima, alleen Exel is nu elke keer de l*l bij dat paard. Als ik met Exel weg ben geweest en ik zet 'm terug in de wei, wordt ie de wei doorgejaagd door dat beest en dan loopt dat kreng ook OP de hakken van Exel. Vandaag of morgen heb ik dus een paard met kapotte pezen, want dat beest heeft ook nog eens ijzers onder. En ik zie 'm regelmatig in Exel z'n rug bijten, ja daar kan ie makkelijk bij met z'n 1.80m. -:(-
Al met al genoeg reden om Exel maar even te laten staan, want ik stond op het punt van ontploffen en dan is het niet handig om een ritje te gaan maken