[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 13:25

Verafjord schreef:
mvdbijl schreef:
@ verafjord, leuk he? last minute stress.

Ik ben zo vroeg begonnen met pakken omdat ik met de paarden en trailer op 2 verschillen locatie's sta. Blijkt nu toch dit nog daar te zijn en dat daar. Maar een goed passend halster is indd wel handig. Komt vast goed allemaal, is je kostuum er al? tot morgen misschien.

halster ligt dus niet bij Paul in de camper, maar ik was te laat om nog ff langs Hyporama te gaan, zal dus toch het halster van het halsterhoofdstel moeten pakken of het halster van Vera op de kleinste maat.
Kostuum is gisteren verzonden, dus hopen dat het vandaag er is anders moet ik uitwijken naar wat anders. Dan gaan we maar als cowboy, daar heb ik alles van in huis

Wil je anders een halster lenen? ( roep maar welke kleur, leer of maat ) ik ben er vanaf half 9 dus dan kan je hem even oppikken.

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 13:40

verafjord en mvdbijl, veel succes vandaag in Hoenderloo en veel plezier!

Marcella, Lieren, had ik nog nooit van gejoord. Wat ga je daar doen? Shoppen of een stadswandeling of nog iets anders?

Carolinef

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 14:50

ik ga zo mijn spook wassen, spulletjes pakken en dan wachten tot morgenochtend 5 uur, dan rinkelt de wekker!!!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:50

mvdbijl schreef:
Wil je anders een halster lenen? ( roep maar welke kleur, leer of maat ) ik ben er vanaf half 9 dus dan kan je hem even oppikken.

hartstikke lief van je, maar het gaat erom dat ik een halster moet hebben voor in de trailer daar naartoe

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:14

Halsters zat heb hier thuis (alblasserdam) nog eentje schoon op zolder hangen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:39

Trouwens nog een zwarte vlek gespot op de Paardenmarkt in Alblasserdam.
Afbeelding
Afbeelding
Goh bekende ruiter. :D :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 15:46

Mag ik me hier ook melden.. ben al een tijdje aan het rondkijken in dit fjordengedeelte.:)
Ik heb zelf (nog) geen fjord, maar we gaan morgen kijken bij een, ik ben benieuwd!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 19:31

Heb jij geen reserve halsters dan?
Heb hier ook nog wat oude lijkjes liggen, voor geval dat.. er 1 sneuvelt.

Zwart paard? Nee hoor, zie ik niet.. wel een bruine...
Hij was zo braaf die avond! met al die mensen die met tuinsets aankwamen en live muziek en boxen.

@san_ner, wat voor fjordje ga je kijken?

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 21:01

potverdorie wat ben ik jullie weer aan het verwaarlozen. Ben net terug uit Noorwegen maar kan geen tijd vinden om het rustig aan te blijven doen ;) Maandag weer een weekje weg om vrijwilliger te zijn bij vakantiepark voor gezinnen met beperkingen.

Vandaag de fjorden merrie ook op internet gezet.
http://link.marktplaats.nl/366745167

Het moest er van komen, dus vandaag de knoop doorgehakt ;)

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 21:15

Sjolvir schreef:
Heb jij geen reserve halsters dan?
Heb hier ook nog wat oude lijkjes liggen, voor geval dat.. er 1 sneuvelt.

jawel die had ik en die heb ik nog niet aangevuld, ik heb namelijk een Vera lopen die van halsters slopen een hobby heeft gemaakt ;( Maarrrrrrrrrrrr vanavond kwamen we bij de wei terug na een heerlijke dag in Hoenderloo en wat zie ik aan de spiegel van mijn auto hangen? Juist het halster met halstertouw ;) Blijkbaar verleden week na de keuring bij de wei laten liggen ofzo en de eerlijke vinder heeft vandaag waarschijnlijk mijn auto daar heel de dag zien staan en heeft 'm dus aan mijn auto gehangen

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 11:21

spannend Elpatcho. De advertentie ziet er goed uit, ben benieuwd wanneer je reacties krijgt. Veel succes en plezier met het helpen volgende week. Enne, gooi je nog een paar plaatjes van je vakantie op ons topic? Ben nieuwsgierig!

Welkom Sanner, leuk dat je bent gaan kijken naar een fjord. Hoe ging het gisteren?

En Marcella die Sjolvir heeft gespot! Ging je een demonstratie rijden of een wedstrijd?

Vera, wat een verhaal zeg, dat iemand je auto heeft herkend en het halster erbij gehangen heeft!! Zeldzaam!

Gisteren weer freestyle les gehad, maar dit keer zijn we naar onze instructrice geweest en met haar paarden getraind. Was erg leuk! Mijn vriendin en mijn man hebben gelest met haar oudere en ervaren paard, ik mocht met haar 3 jarige aan de slag. Leuk!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 11:30

Pareltje2 schreef:
Vera, wat een verhaal zeg, dat iemand je auto heeft herkend en het halster erbij gehangen heeft!! Zeldzaam!

Gisteren weer freestyle les gehad, maar dit keer zijn we naar onze instructrice geweest en met haar paarden getraind. Was erg leuk! Mijn vriendin en mijn man hebben gelest met haar oudere en ervaren paard, ik mocht met haar 3 jarige aan de slag. Leuk!

Op zich niet zo bijzonder hoor, mijn auto valt nogal op en het is ook heel duidelijk dat die auto bij de fjorden hoort die in de wei staan:
Afbeelding

En dit staat dus op de achterruit
Afbeelding

:D

Lijkt me leuk om eens een feestyle les te volgen

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 13:17

ha, ja, nu snap ik waarom mensen je auto herkennen! Leuk t-shirt trouwens (of is dat geen t-shirt die laatste foto?). Ja, freestyle is erg leuk om te doen, en lekker veel afwisselend ook.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 13:25

het is een hooded sweater, heb die foto even "geleend", het is namelijk bijna niet mogelijk om een foto van een autoruit te maken

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 16:15

San_ner schreef:
Mag ik me hier ook melden.. ben al een tijdje aan het rondkijken in dit fjordengedeelte.:)
Ik heb zelf (nog) geen fjord, maar we gaan morgen kijken bij een, ik ben benieuwd!

Welkom! :) Laat je ons weten hoe het was? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 17:21

@Sjolvir: Het is een 10-jarige ruin.. afstamming onbekend. :)

Ik ben net weer thuis van het kijken, hij is echt leuk. Het rijden ging ook redelijk goed voor een eerste keer. Nu druk bezig met het regelen van alles.. keuring etc! :D

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 17:29

wat leuk San_ner, ik hoop voor je dat ie goed gekeurd wordt en dan gauw foto's plaatsen he? :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 17:42

Echt super Sanne(r)! :D Ik ga voor je duimen dat hij goedgekeurd wordt!

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 17:59

Leuk Sanner! Fijn dat het goed ging. Ga je er binnenkort nog een keer naartoe? Heb je veel ervaring met fjorden trouwens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 18:02

Ja, ik hoop ook dat hij goedgekeurd wordt! Ik heb al wat fotootjes, die plaats ik wel even bij het andere topic. ;)

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen ervaring met Fjorden. Ik heb hiervoor 2,5 jaar een haflinger gereden. :)

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 19:12

San, ben benieuwd naar de foto's. Maar als ik de verhalen van mensen zo lees, heb ik het gevoel dat Haflingers en fjorden een hoop karaktereigenschappen gemeen kunnen hebben met elkaar! En vanwaar de overstap van Haf naar Fjord?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 19:48

Er staan nu 2 foto's bij itp! :D

De haflinger die ik heb gereden was niet mijn eigen, ik leaste haar bij een pensionstal. Maar daar waren steeds meer dingen die ik niet oké vond, en gedonder met de staleigenaar. (Wat bijna iedereen op stal wel had gehad) En dat stapelde zich op, waardoor ik besloten heb te stoppen.

En ik wist al de hele tijd dat ik graag een fjord wilde als ik een eigen zou kopen. :)

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:01

Sanner, ik heb meteen even een kijkje genomen! En hij ziet er lekker ontspannen uit. Ga je binnekort nog een keertje langs. Houd ons op de hoogte he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 07:38

Morgen wordt hij gekeurd! :D

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:14

ow spannend joh