Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pareltje2 schreef:Balen Marcella.
Ga je zelf ook meedoen Rianne?
Ik heb een heerlijke buitenrit gemaakt van ruim 2 uurtjes. Lekker van stukken polder genoten en nog in een park met heuvels rond gecrosst. Heerlijk, als je die pk onder je kont voelt wegstuiven!!! En ze loopt nog steeds zo heerlijk op haar eigen benen, echt genieten!
cynthiar schreef:@ Verafjord: Ik zie dat je ook in Zwijndrecht woont, waar staan je fjorden?
Ik woon ook in Zwijndrecht en de mijne staat op manege de Hoge Devel ( hij staat alleen nu tijdelijk op de wei). Er zijn daar nog stallen vrij dus als je nog een stal zoekt?
StefenYnia schreef:@Verafjord: Oei, da's een stuk minder. Hoop dat dat snel overgaat, en er verder geen problemen komen, het is inderdaad wel erg dicht bij z'n oog. Arm beestje. En arme jij! Zou me kapot geschrokken zijn!
(
mvdbijl schreef:@ verafjord, leuk he? last minute stress.
Ik ben zo vroeg begonnen met pakken omdat ik met de paarden en trailer op 2 verschillen locatie's sta. Blijkt nu toch dit nog daar te zijn en dat daar. Maar een goed passend halster is indd wel handig. Komt vast goed allemaal, is je kostuum er al? tot morgen misschien.