Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:grappig, hij heeft nogal wel verleden(zo jong als hij is)
Hij heeft geleerd zich af te sluiten(letterlijk) in situaties waarin hij niet wil zitten.
Lijkt beetje alsof hij stopt met nadenken.
Jodi93 schreef:Ik heb foto's gekregen uit Denemarken van de fokker van Ansgar SkellerodHij is de vader van mijn fjord en wat lijken ze in sommige opzichten toch op elkaar. Vooral het hoofd
Allebei als veulen. Foto rechts is Floyd links is Ansgar
[ [url=m/M3QM4w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grijze foto is Ansgar 4 jaar oud.
Onderste Floyd op deze foto 5 jaar oud.
[ [url=m/qccZMG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hun hoofd wat toch wel lijkt
[ [url=m/Kk7ZBh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fabster schreef:Marjo89 schreef:grappig, hij heeft nogal wel verleden(zo jong als hij is)
Hij heeft geleerd zich af te sluiten(letterlijk) in situaties waarin hij niet wil zitten.
Lijkt beetje alsof hij stopt met nadenken.
Had die van mij ook dat ik m kreeg. Ik kreeg m uit zijn schulp met clickertraining (en snoepjes, dus). Nu heeft hij dat veel minder. Maar hij is nog niet opdringerig met aandacht vragen, hoor. Ik
Kreeg hem pas met 18 jaar. Inmiddels is hij (bijna) 25. Deze is van Nordal.
[ [url=m/jEz4iS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fabster schreef:[ [url=m/xsMJaR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn dame en heer. Mijn merrie heeft ook eczeem. Maar daar zie je bijna niks van. Dus haar manen laat ik ook gewoon groeien. Ik doe Advantix voor grote honden erop (anti vlooien, teken en muggen/vliegenspul. Dat werkt wel goed. Verder smeer ik het in met Leovet Bio huidolie en zet ik haar bijna niet op het gras. Daarmee hou ik get eczeem aardig onder controle. Ze staat ook niet onder een eczeemdeken.