Ook beide erg mooi! Vooral Yessie kan mij wel bekoren, ik denk dat Sylvy iets te gestrekt op de foto staat (iemand had vast wat lekkers net buiten beeld? )
Wat staan er toch een knappe fjordjes in dit topic en Falke is idd een knappe kruising ben heel benieuwd hoe ze uitgroeit. Yoline wat heb jij toch een knappe dames.
Vanmorgen wel een leuke foto van mijn Fjinkertje gemaakt. Joy wordt dit jaar 2, en ziet er nog echt uit als een naarling Maar ze is zooo lief, bijna op het opdringerige af
Met dat lekkere weer van afgelopen dagen is het natuurlijk heerlijk om samen buiten te rijden. Maar even 'alleen' is natuurlijk het moment om even bij te kletsen. Natuurlijk luisterd ze graag naar hoe leuk, lief en aardig ze is
Falke wordt echt mooi, lekker stevig en dat kleurtje is natuurlijk echt geweldig!
Zaterdag heb ik met mijn telefoon (vandaar de mindere kwaliteit) een mooie foto van Benthe genomen:
Bodan
Geplaatst: 23-03-09 20:07
Fjinkertje en Falke wat een schatjes Benthe ziet er goed uit! Mooi koppie en wat heeft ze donkere benen Van Bodan heb ik vorige week toen het nog mooi weer was een paar leuke foto's geschoten. http://www.mijnalbum.nl/Foto-O4PLSVYA.jpg
thx! Soms vind ik haar zelf wat te 'sport'achtig. Maar haar karakter is zo geweldig! Daar ben ik helemaal voor gevallen! En haar manen natuurlijk
Suusw
Geplaatst: 23-03-09 21:50
Hier Tes nog eens, dit keer in actie. (Zou draad spannen vandaar dat er witte paaltjes staan maar de pony's vonden het een goed idee om eerst nog even te crossen maar ze gingen keurig langs de paaltjes )
Marloes_R
Geplaatst: 24-03-09 13:04
Mooie foto's!
Falke is prachtig zeg! Mooi kleurtje!
Fjinkertje gezien, echt leuk zo'n bonte fjord
Ik vind Yessie prachtig
Sylvie is ook een hele mooie merrie
Rennende Tes
Lekker aan het buitenrijden met tink en fjord, leuk!
Mieke aan het werk. Ik vind zelf lange manen niet zo leuk, maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk
Bodan is lief!
Mijn Dani is vanmorgen geruind...Poe, wat een spanning zeg. Maar het is goed gegaan en we mogen hem vanmiddag gaan ophalen.