De fjord bij de zorgboerderij waar ik stage loop heten Centaur en dan hebben ze een shetlanderxfjord en die heet Sascha
Mijn 2,5 jarige fjordenmerrie het Björna, in haar stamboek heet ze Bertha. maar ik noem haar Björna Bijnamen: Schatje! Meissie, "B", Lieviiee!
Mijn verzorg fjord heet officiel:OswaldNu heet hij: Sundanceen bijnamen zijn:poedersuiker:P( als ik heeel boos ben)en Sunnny:P
Yanneke (a.k.a. Yannes, Janice (die b*tch van America's Next Top Model), Yanneke Tanneke Toverheks)en Djimm (a.k.a. Djimmy of Djimmbo)
ik ben nu een fjord zadelmak aan het maken die Fjordenmans heen, en mijn fjord x fries heet Raya maar op papier heet ze Fjofrie (fjord fries )
Ik rijd op een fjord die Hubo heet. Ik noem hem ook vaak Huubke en soms tank omdat ie zo vreselijk sterk is en soms nogal door wil denderen.
Djinty, en meestal houd ik het daar wel bij als ik tegen haar praat. Thuis heb ik het meestal over Djin
Ringard, maar we noemen hem Gillian, bijnamen: Knapperd, Knappe man, Bollie, Gillebil, Gilleman en ga zo maar doorDaniëlle, maar afgekort naar Dani, bijnamen zijn er nog niet, want ze komt pas overmorgen.