fijn dat je zo positief ben tover hem hij is iss niet superbreed, maar ook zeker niet smal! Met rijden is het ook fijn dat hij ietsje luxer is Je zit ook redelijk in de buurt van de aanschafprijs, je zit er nog wel wat onder hoor! maarja, wij waren gewoon verliefd!
ondanks dat ik mijn merrie er al op heb gehad, taxeer ik vrolijk mee... ik weet niet echt meer de goede volgorde hoor..:
Yrsa €1400,- ; dit omdat ze nog vrij jong is, weinig mee gedaan, ook is de afstamming onbekendt. Olympia had ik ook op €1400,- ;wederom omdat de afstamming onbekendt is, maar ook binnen het stamboek geen preimies of predikaten. Yinka €1600 ; mooie fjord, maar geen 'actuele' premies of predikaten, last van schieffels Tingvar €1700,- ; leuke fjord om te zien, persoonlijk vind ik het wáy te groot (maar ik ben dan ook nog van de 'fjorden horen niet groter dan 1.45/1.46 te zijn..') maargoed, omdat grote fjorden erg in trek zijn, heb ik mijn eigen mening niet mee laten tellen. bovendien is hij ook nog eens modelruin en B springen en L dressuur. ook is de afstamming bekendt Pom €1800,- enorm veel goede boekingen binnen het stamboek!! *gefeliciteerd daarmee* ik vind hem ook een mooie fjord om te zien, echt rasecht... hetzelfde als voor tingvar, persoonlijk vind ik die 1.50 te groot... maar dat laat ik niet meetellen... je hebt met recht een mooie fjord!
naam: Vixtor geslacht: ruin Leeftijd: 7 (26-06-2000) stokmaat: ong. 1.47 V. Anton M. Leonie M.V. Sebastian Niet officieel gestart; -loopt op ong. L-dressuur. -Springt OHZ makkelijk 1 meter. Opgenomen in het stamboek met een 1e premie, met 40 punten!!