Ik had vanmiddag les met de fjord, tjeezus wat was het warm Ik had ook nog eens een fjord onder mijn kont die niet vooruit te branden was en erg drammerig was op de linkerhand (is ook zijn moeilijke kant), dus ben nu bekaf
Ma_ris_ka
Geplaatst: 22-08-11 20:51
@ josewoos.. Ohhh de eskadron bicolorpad Staat hartstikke goed Wat een knappe verschijningen weer.. Zal de camera ook weer es uit de kast pakken binnenkort..
Super leuk van Vjellie, Suze! Ko wordt ook al een echte kerel Knappe kerels
Evaaaaaa
Geplaatst: 23-08-11 16:47
Mijn fjordje Isabella (04-05-2000) zoals we er normaal uitzien
en vandaag vond ze zichzelf toch wel heeeel zielig met al die regen, en dr manen zijn te lang niet geknipt & sinds vandaag zijn ze gaan hangen door de regen....
Na al die mooi fjorden is ook Zoë weer eens aan de beurt
Vandaag mijn bosal binnen gekregen om voor het eerst omgedaan. Experts geef maar commentaar, zit ie goed of niet? Ben er nog niet uit of ik deze mecate ga gebruiken (en inkorten) of toch een ander ga kopen, deze is in ieder geval (veel) te lang.
Vriendje meegenomen naar paard, die heeft zich even uitgeleefd met de camera toen ik met m'n Allstars door alle plassen en modder heen rende om het paard levendig op de foto probeerde te krijgen. Jammer genoeg loopt ze echt niet uit haarzelf.