Vind Karlien er voor haar 20 jaar nog goed uitzien en Finea Galldur is echt een plaatje van een veulen.Cindy leuke foto van Uniek en Glamour.
Galldur is gaaf! En inderdaad Verieka heeft echt een mooie voorpluk!Ik had vandaag voor 't eerst wedstrijd met Simon op de manege, was eerste![RIJ-ITP] Mijn eerste wedstrijd met manege-fjord Simon!
wat een mooie fjorden weerAaah simon ik vind hem zo leuk hé, ik ben echt verliefd op die voorpluk Wat is eros toch een poepie Zozo archibald is wel lekker veelzijdig Mijn fjordje: Isabella
Ja archibald is indd veelzijdig, spaanse pas en knielen kan hij ook. Hij kan alleen niet voor de kar!! haha. Dat vind ie niks.
hier is een foto die nog niet zo lang geleden gemaakt op wedstrijd. En een foto van afgelopen winter in de sneeuw
Wat een ontzettend leuke beestjes weer joh! http://www2.picturepush.com/photo/a/422 ... 052.jpg?v0De lieve schat
_BlingBling_ schreef:Kijk!!! Wintervacht komt weer!!!Maar goed dat je haar vastzit Die heeft het zelfde brandmerk als de merrie van een vriendin van mij
_BlingBling_ schreef:Kijk!!! Wintervacht komt weer!!!Maar goed dat je haar vastzit Wat is de afstamming van deze dame?