Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja dan wel maar ik kan niet zovaak weg heb geen eigen trailer helaas. Maar het is ook de enige waarbij je geen lid hoeft te zijn van de vereniging :S Dus dat speelt ook mee. En voor 10 mag ik de heledag in de bak terecht en mag daar ook gebruik maken van solarium ensow dus dat is ook lkkr
Askor_Djarne schreef:is 190 per jaar bij flevoruiters dus. . . .

Sjolvir schreef:@Marcella, snert! beterschap, geen kiespijn? want dan wordt het enkeltje tandarts!
@ x_tico, lekker dekens zijn dat he?! En wat kijkt hij lekker attent hier!
@ Kelly, Blijft een lekker ding die Taco! Blij voor je dat hij ondanks zijn "blessure" nog lol zat met je kan hebben.
Sparky10 schreef:@nientje haai mutsje je hebt pm op FW

Je zit toch altijd met de lessen en wedstrijden daar. . . zo onhandig kan je pas 10 uur s avonds in de bak om zelf te rijden :s dat is echt niet fijn!! en dan ook nog eens 190,-!!!! Neej ga wel naar HC de Hoeve. Zometeen voor het eerst. Kon der meteen terecht
Eens kijken hoe mijn aapie het vind

Op t laatst ging inrijden wel erg lekker
en galopperen ging erg voorzichtig, de bak was heel vlak (niet bevroren
) maar het leek soms wel beton! Paar keer gestruikeld, daardoor paar 5en met commentaar: taktfout.. 
Kwa training zeg ik M1, maar zoals vandaag zeg ik toch maar even L2.. Ik weet het niet
Als ik volgende week nog steeds twijfel doe ik gewoon L2