sabrinaboer schreef:he wat vervelend om zo herinerd te worden aan je fjord
was niet mijn bedoeling maar mag ik je zeggen dat ze dezelfde blik heb in haar ogen als mijn zandor
heel mooi om dit te zien en het moet wel net zo lief dier zijn geweest als mijn zandor
iedereen is gek op zandor hij heb veel hartjes veroverd krijg dagelijks mooie tekeningen en kleurplaten van kinderen die hem wel een komen rijden of verzorgen
Mooi om te horen dat jouw Zandor je doet denken aan Rianne. En ik neem je ook niets kwalijk hoor, dat soort dingen horen nu éénmaal ook bij het leven. Ik mis haar alleen nog heel erg vaak. Ze was een geweldig paard. Ontzettend braaf en erg werklustig. Vanwege reuma is rijden onder het zadel voor mij niet meer mogelijk maar mennen lukt nog prima. Ik heb alleen wat problemen met de kar op- en af te klimmen maar Rianne verzette nooit een been als ik daar mee bezig was. Kon dat zelfs alleen doen zonder hulp. Als we dan éénmaal op pad gingen ging ze voor mij door het vuur. Ondanks dat het al 6 jaar geleden is dat ik haar moest laten gaan mis ik haar nog heel vaak. Zo'n paardje krijg ik maar zo niet meer al ben ik ook erg blij met de paarden die ik nu heb hoor. Aan met name Celony ga ik vast ook heel veel plezier beleven. Hij is sinds dit voorjaar ook beleerd voor de kar.