Hihi, die vormen in de manenkam. Ik vind knippen al veel werk, kan je nagaan als er dan ook nog figuurtjes in moeten. Heeft jouw merrie niet hele lange manen Lucia? En stond ze eerst in Ommen?
MarloesNatje
Geplaatst: 17-02-16 15:22
Ik kom hier toch ook maar weer eens een foto plaatsen, na lange tijd weer leuke foto's gekregen Blijft leuk om te zien, zoveel verschillende fjorden! Hier Zenith
Helaas nog geen winter/ sneeuwfoto's kunnen maken dit jaar. Helaas wel veel moderfoto's Dus hier een zomerfoto van een aantal fjordjes die ik ken.
Madje1992
Geplaatst: 17-02-16 15:52
MarloesNatje schreef:
Ik kom hier toch ook maar weer eens een foto plaatsen, na lange tijd weer leuke foto's gekregen Blijft leuk om te zien, zoveel verschillende fjorden! Hier Zenith [ [url=m/t1sLn0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas heel erg veel modder bij ons. Dus mijn moddermonster heeft even lekker in de modder gespetterd Nu het zo vriest mogen ze wel lekker op het gras kunnen ze wat langer buitenstaan.
Nadetja
Geplaatst: 17-02-16 21:05
Hier is Ziri, vader Sebastiaan en drachtig van Gio. (leuk beginnend buikje!)
Madje1992
Geplaatst: 17-02-16 21:36
Nadetja schreef:
Hier is Ziri, vader Sebastiaan en drachtig van Gio. (leuk beginnend buikje!)
Ik zie er geen foto bij staan. Maar dat kan aan mijn internet en laptop liggen.
BoschA
Geplaatst: 17-02-16 21:39
[quote="BoschA"] Helaas nog geen winter/ sneeuwfoto's kunnen maken dit jaar. Helaas wel veel modderfoto's Dus hier een zomerfoto van een aantal fjordjes die ik ken
Nou kennen nee. Maar volgens mij ken ik de mensen heel goed waar ze gestaan heeft en heb ik ook op die plek gestaan met Ilonka, jaren geleden Ik hoorde hun dochter, vriendin van mij, ooit zeggen dat er nu weer een Fjord stond en dat ze Glitter heette.
Mijne was dit jaar erg kort in zijn haren van zichzelf.. haart als een gek al vanaf begin januari. Zweet ook goed na de training.
Hij heeft geen dekens, nooit geschoren. Is de eerste winter voor ons sinds hij onder het zadel is. Hiervoor werd hij echt een teddybeer waar je hand verstoppertje in kon spelen. Heel apart om het verschil te zien!
Gisteren heerlijk buiten gereden, ik heb Andor nu zeven weken en in het begin was ik erg angstig door een ander paard. Inmiddels begint het te komen en geniet ik steeds meer. Na het rijden even goed knuffelen
Foss
Geplaatst: 21-02-16 07:11
Fijn dat het steeds beter gaat, je moet altijd aan elkaar wennen de eerste tijd.