Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marcella schreef:Amieey zou anders inderdaad gewoon lekker gaan grondwerken eerst. Zorgen dat er vertrouwen is die van 2 kanten kom.
Kristelhans die helemaal western fan is geworden. Een van de mede reden om eigenlijk met dressuurwedstrijden helemaal te stoppen voor mij. Zodra ik geld heb wil ik regelmatiger gaan lessen en dan eventueel ook westrijden gaan rijden.
Nathalie2302 lastige keuze.
Zat even in je profiel te spieken maar jij bent ook lekker veelzijdig bezig! Leuk!
. Ik zal zo wel even een filmpje plaatsen van in de winter en na de winter, je ziet meteen verschil

Amieey schreef:Marcella schreef:En eventueel eerst aan leadrope/lang halstertouw.
nog even een punte van respectloosheid naar de ruiter:
hij trapt aan de longeerlijn of aan een touwtje.
ik heb hem een paar maanden geleden zonder longe laten lopen, en dat deed hij goed
Succes met het transport en geniet ervan!
Geniet ervan! En vergeet je fotocamera niet!

En, ga je ook de wedstrijden in denk je? Geniet er lekker van na, het klinkt heerlijk allemaal!
?
)...een echt mooi westernzadel is gewoon veel te prijzig voor ons nu en ik twijfel omdat die dingen toch zo 20 kilo wegen? (of heb ik mijn info verkeerd?)...dan heb je natuurlijk de barefoot westernzadels en die vind ik machtig mooi, maar daarvoor vind ik onze (van Cos en van mij) balans en onze spieren nog niet sterk/goed genoeg...
) Amieey schreef:IK BEN GESLAAGD

Ben trouwens ook heel benieuwd hoe hij op jou reageerde, herkende hij je?