Wat een leuke fjorden allemaal weer! Ik lees al lang mee, heb ook eens mijn verzorg fjord voorgesteld, Menno. Vanaf deze week heb ik er een Fjord bij. Hij heet Arij, 13 jarige ruim van Haldorr. Mooie maat, 1.52 en heeft L1 niveau. Vriendin rijdt hem ook, dit is een foto van de eerste keer rijden van hun samen. Het is een voorwaartse en hardwerkende fjord.
gerpiegorp
Geplaatst: 18-12-15 19:48
Hoe knippen jullie die boog zo mooi strak Mij lukt het écht niet (ik zal zo wel even een foto plaatsen van mijn poging van vandaag), zo moeilijk! Ze vallen sowieso wel snel opzij, maar een 'boog' krijg ik er op dit moment (tis net een toiletborstel zo erg) niet echt in en het zwarte wordt redelijk happerig...
1.52, zo dat is een flinke fjord mooi paard!
XxDiandraxX
Geplaatst: 18-12-15 19:53
[quote="gerpiegorp"]Hoe knippen jullie die boog zo mooi strak Mij lukt het écht niet (ik zal zo wel even een foto plaatsen van mijn poging van vandaag), zo moeilijk! Ze vallen sowieso wel snel opzij, maar een 'boog' krijg ik er op dit moment (tis net een toiletborstel zo erg) niet echt in en het zwarte wordt redelijk happerig...
1.52, zo dat is een flinke fjord mooi paard![/quote
Heel veel oefenen.. Na 12,5 jaar knip ik deze boog:
(mmm, zo gauw geen beter foto van..)
PreHungaro
Geplaatst: 18-12-15 23:21
Andor zijn nieuwe neusriem. Weet alleen niet of ik hem nu echt mooi vind of dat hij toch iets te breed is...
Mijn smurf wou vandaag eigenlijk op zijn shet rijden maar die was nogal jolig . Dus toch Mellow nog even voor hem opgezadeld. De goedzak .
aniquegraaf
Geplaatst: 19-12-15 19:12
De neusriem staat goed hoor! Als er een sperriempje bij aan zat vond ik hem te breed. Nu staat die goed!
Hopelijk voor de laatste keer geschoren deze winter
alleen moeten de oren nog wat netter
PreHungaro
Geplaatst: 19-12-15 19:40
Jodi: jij ook de beste wensen, weer eens wat anders he. Die van mij wil altijd heel graag een bomt paard zijn.
Calice: wat heb je toch een heerlijk stel. Fijn ook dat mellow zo voorzichtig met het is. Net of ze het weten wij hebben ook een heel jong meisje op olieke rijden en ze is daar zo voorzichtig mee.
Anique: dat ziet er keurig uit, ben benieuwd of het bevalt. Ik doe het ieder jaar ideaal! Wel wat werk met dekens maar dat heb ik er voor over. Deze week hebben ze zelfs een dagje zonder deken gestaan zo warm is het nog. Ik doe altijd maar de helft van het hoofd. Dan hoef ik de oortjes alleen maar bij te knippen hihi.
aniquegraaf
Geplaatst: 19-12-15 19:52
Meestal had ik ook alleen tot de kaaklijn zeg maar. Nu een keertje het hele hoofd wat ik toch wel wat sportiefer eruit vindt zien.
nts19
Geplaatst: 25-12-15 11:53
Zie hier vieze fjorden langs komen! Mijn Falko kan er ook wat van ook al heeft die een deken om, zijn benen en buik moeten vies zijn volgens mij volgens Falko.
Vandaag zijn kerstdeken opgedaan. Lekker gerommeld vanochtend vroeg. & hij is nog steeds zo vrolijk thuis.
Marcella
Geplaatst: 25-12-15 12:23
Foto is alweer van een paar dagen geleden, maar had een paar dagen ervoor benen gewassen. En ja deken was zo'n mooie reflectie deken van Bucas enige wat die nu nog reflecteer is wat voor een vies monster het draag. Wassen heeft trouwens geen nut binnen een paar dagen weer heel vakkundig naar deze kleur geholpen.