A_man schreef:Anita45 nee fjordje is een zwerver ken der ouders helaas niet..Okay, bedankt voor je antwoord.
Alvast een voorproefje van vandaag! Zouden eigenlijk een portfolioshoot hebben met de paardjes, maar de fotografe zei door omstandigheden woensdag (pas) af, dus Claudia heeft maar foto's gemaakt!
Gisteren Unycke uit de wei geplukt en even poging tot schriktraining gedaan. Mislukt. De powny was zwaar onder de indruk. [GVL-ITP] Ik voel me gebruikt...
Unycke weer een boog! Het blijft een lekker ding!Hurby, agooooos. Wat een schattig bolletje Knappe Beauty!Mooie Caspian, mooie omgeving ook!Chiem weer eens!Oh en morgen komt de hoefsmid, want hij heeft inderdaad te lange hoeven.
Mooie Chiem!! Mooi setje Vind zn boog persoonlijk iets te lang Maar dat is een kwestie van smaak Nyckes!! Knappe kapstok.. eeeeeeeh poownie Vind Hurby echt een leukerd, veel respect dat je hem hebt gekocht. Lindia is ook een schoonheid !!
haha dank jullie ben heel blij met mijn 2 oudjes Wauw chiem heeft een suuupermooi figuurtje zeg!en mooie strakke boog!
Chiem ziet er écht heel goed uit Andere Fjorden ook hoor! Maar heb geen tijd om op iedereen te reageren haha, sorry daarvoor!