[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 07:20

kristelhans schreef:
Pareltje, ik ben nog op zoek naar zadeltassen die aan mijn BF Cheyenne kunnen..dan neem ik ook een lunchpakketje mee..

Sleept Kris komende week ook mee naar Goedhard, ik moet ook nog nieuwe tasjes voor aan mn zadel nl.

kristelhans

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 08:40

Oeh daar ben ik nog nooooit geweest...leuk!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 08:41

Amieey schreef:
o en Filmpje???? posten :D

neee, dan krijg ik heel bokt over me heen want ik trek aan de teugel in galop ;)

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:19

nou..binnenkort moeten we dus aan een nieuw topic beginnen als Caroline haar fotoshoot plaatst! :) ben benieuwd.

Aimeey lekker naar eurodisney, dat soort dingen deden wij nu nooit met school...

Op FW heeft ook iemand een topic geopend met een link naar zadeltassen die gemaakt kunnen worden in verschillende kleuren.

Kom op met dat filmpje Kristel....je bent hier , in dit bokthoekje, veilig toch :)

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:56

Dabo hier op bokt maakt allerlij tassen en dingen, ook voor aan je zadel, echt kei gaaf, nee ik krijg r geen 629, ze heeft r 80 goede uit geselecteerd, die krijg ik morgen, spannend, ik zal r wel n paar plaatsen hoor, meeste zet ik op hyves denk ik zo.

vanochtend Ubie geerden en o o wat zit dat beeste toch vast in zijn lijf, moet r echt meer tijd en energie in gaan steken om he, wat losser te rkijgen, en gedulld leren hebben.

kristel, ik reed vandaag ook als n debiel met waslijnen en een onstuurbare knol door de bak, zet ik zeker geen foto van op bokt, maar je bent niet de eneige hoor die t niet volgens t boekje doet, 99% van bokt trouwens ook niet

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:18

Haha...nee daar ben ik me ook van bewust hihi..ik ga van de week nog een keer springen en dan maak ik wel even een goed filmpie..deze duurt maar 7 sec. en is wiebelig en korrelig..ja, klinkt als een smoes hahah!

Vandaag is Beer vrij..mij oma komt straks langs en die wil Beer ook zien..leuk!

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:15

Zooooooooooo vanochtend een heerlijke rit achter de rug. Lekker ontspannen gereden, paar rengalop stukken ertussendoor, zaaaalig. Halverwege nog gestopt om te lunchen, paarden even lekker in het gras geparkeerd. Genieten zeg 8-) !

Thoraklover, welkom. Wat doe je zoal met je fjord?

Wat sneu Nathalie, dat hij nu niet op schoolreisje mee kan.

Ben benieuwd naar de foto's Caroline! Wel genoten van Ubie vandaag? Hoe bedoel je vast zitten,. overal of op 1 kant meer?

Kristel, leuk zeg, dat Beer lol in het springen heeft! Lianne is ook heel vaak erg enthousiast! Haha, op het laatste moment proberen uit te wijken voor de hindernis! Slimmerik! Ben nieuwsgierig naar het filmpje! Over die zadeltassen, ik heb nu tassen te leen van mijn vriendin, gaat perfect, maar zou ze nog wel iets kleiner willen. Maar zitten er ringetjes aan de Cheyenne eigenlijk?

Veel plezier Amiey! Hoe lang gaan jullie?

Oh Kristel, lees net dat je filmpje niet plaatst ivm dat je aan de teugel trekt. Ja, lastig van die momentopnames zijn dat he. Heeft iedereen weleens last van he. Alhoewel, ik afgelopen weekend niet, toen reed ik zonder iets, haha, dan heb je niks in je handen natuurlijk ;) . Doe je gewoon een filmpje van de volgende keer? Ga je naar buiten, ergens grepeltjes springen, kan ie ook de hindernis niet meer ontwijken _O-

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:10

Vandaag is alweer de dierenarts geweest voor Verieka. Haar been was helemaal dik geworden en warm. Ze heeft weer een spuit gekregen en nu veel stappen en koelen :) Dan zou het na het weekend beter moeten gaan...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:28

Kristelhans volgens mij zit je hier in een mooi apart hoekje dus filmpje kan je veilig laten zien. ;)
Carolinef die heerlijk bezig is geweest met de beestjes.
Lady_Kelly balen dat de da weer moest komen. :(:)

Zo hopelijk heb ik iedereen gehad. Zo een woensdag lange rit gemaakt van zeker minimaal 26 km in 3,5 uur. Vanmiddag een rit gemaakt van 11 km en omdat het zo warm was ook rustig aan gereden en hier 1 uur en 40 minuten over gedaan. Gevolg bolletje was wel nat op de singel en een beetje onder het zadel, maar viel eigenlijk reuze mee. Stalgenoten hadden 's ochtends nog last gehad van dazen, maar ik heb zelf geen daas of andere steekbeesten.

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:26

Marcella, haha, wij zijn elkaar net al op een ander topic tegen gekomen.

Lady Kelly, veel sterkte :(:) enig idee hoe dat zo is gebeurd?

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:18

Ubie zit vast in zijn hele lijf, moet r nu aan werken om m van achter die kont r onder te zetten, meer tempo, meer gangen en meer bespiering en meer ontspanning vooral, hij is zo onzeker zo onstabiel en zo gespannen dan, als ie rond loopt ontspant ie en gaat het beter maar hij is te gespannen in lijf en hoofd om rond te blijven en dat zelf aan te voelen, ja met stap wel maar zodra r tempo in gaat komen, wordt lange weg maar het is zo'n lieverd dus alle tijd en moeite meer dan waard.

zo net ge bbq-ed en nu uitbuiken opd e bank, fijn weekeinde allemaal

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:24

AmyvanLeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 02:24

ik ben weer terug sinds net ! het was heeeel warm en heeel leuk ! :D

wist je dat Ronya verkocht zou worden ?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 12:26

Ronya balen. :(:)

AmyvanLeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:57

jeetje wat is het warm zeg, ik zweet me hempie uit!
1 uurtje in de zon en mn benen zijn al helemaal rood :P

mark is geschoren donderdag, ik ga van de week even een foto maken, ik hoop niet dat hij een bommetje is met rijden, want het ging net zo goed.

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 15:20

Vanochtend weer menles gehad, gaat steeds beter. Nog even en we hebben al examen, tijd gaat zo snel!

Ronya, wat naar dat je Ronya moet verkopen. Sterkte :(:)

Amiey, dat was echt een bliksembezoek geloof ik zeg! Welkom terug.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 15:40

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:45

Pareltje: Ze was niet van mij. Ik heb een tijdje geleden verteld dat ik er ben weggestuurd, ik was haar verzorgster.

Amieey: Nee, wist ik niet.

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:03

oooh Ronya, tuurlijk :o :o :o sterkte, hopelijk vind Ronya een fijne plek.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:35

Geeft niet joh, haha.
Ik hoop het ook!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:55

He wat jammer dat Ronya wordt verkocht..is haar rugprobleem (dat was het toch?) al opgelost? Of heb je geen contact meer met de eigenaren?

Ik heb Beer gewassen vandaag...voor het eerst in 5 jaar dat ie gewassen werd..wat een drek kwam er af zeg! 't Was meer onderdeel van zijn watergewenning cursus dan dat ik hem zo nodig schoon moet hebben hihi.. ook nog grondwerk en freestylen gedaan en meneer was zo alert op mijn hulpen dat hij nog een keer onderuit is gegaan met een slidingstop..oeps..niks aan de hand maar ik schrok me rot man! Ik laat hem dan op een handgebaar omdraaien van richting en ik gaf het commando en hij deed het direct maar hij had net teveel vaart denk ik..daar ging zijn achterwerk..Morgen even een stukje wandelen om te kijken of ie stijf is.. Na het freestylen dus lekker afgespoeld en nog even met hem wezen grazen terwijl hij kon opdrogen...glimmen!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:13

Iemand die ik ken, die regelmatig op de manege nog komt, die had met een instructrice daar gepraat, die best veel contact heeft met de eigenaren van Ronya. En tegen haar hebben ze gezegd dat ze helemaal geen rugklachten heeft. Is een osteopaat bij geweest, en er is helemaal NIETS mis met haar rug...... Hooguit een beginnende ontsteking, wat dus neits met mijn gewicht te maken heeft (toch?).

Heb je een foto van schone Beer? :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:17

Carolinef hele mooie foto's hoor.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:06

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 14:57

t was bloedheet, was gewoon verbrand

Ronya, ik zou het hele hoofdstuk ronya afsluiten en proberen naast me beer te leggen, jij mag niet meer komen, zij stata te koop dus daar win je verder niks meer op, probeer t voor jezelf los te laten, sterkte