Equitana was trouwens erg leuk, mooie dingen gezien. Ook voor het eerst dat ik working equitation in het echt heb gezien, leuk!
Kristel, fijn dat hij zo goed op je stem reageert! En heerlijk dat hij al hele stukke nageeflijk loopt! Geniet er lekker van! Lianne heeft juist meer met het zweepje. Als ze bijvoorbeeld ineens van de hoefslag af wil racen, dan houdt ik het zweepje aan de binnenkant van haar hals (niet eens ertegen aan) en dan reageert ze daar al op. Wel maf eigenlijk. Als ik bijvoorbeeld aan het zadelen ben, dan reageert ze helemaal niet op ene zweepje als ik het bijvoorbeeld voor haar neus zwaai ofzo. Blijft ze gewoon relaxed staan.
Balen Marcella dat jullie lek geprikt worden. Ik heb helaas geen tips voor bij jou in de buurt. Misschien anderen hier op het topic? Haha, die filmpjes!! En ipv een pad is je bontje nu een seatsaver geworden, handig!
Bij Caroline hebben de heren een rustdagje gehad.
Wat super zeg Nathalie, dat de sidepull zo goed bevalt! Heerlijk, geniet ervan! Ik vind die caps van Troxel wel mooi, ga er binnenkort wat passen.
Enm Elpatcho die lekker heeft geshopt en misschien wel puppies krijgt