Bjorn-vjem
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tink1994 schreef:Wat een leuke fjorden komen er voorbij! Helaas heb ik vorige week mijn geweldige fjord laten inslapen. Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds super trots ben op mijn lieve en knappe meisje, dus wilde haar toch graag even voorstellen aan jullie
Priska was haar naam en wat was en ben ik ongelooflijk trots op haar. Ze had het gouden karakter en liep met iedereen weg. Mijn broertje met downsyndroom was panisch voor paarden, maar dankzij haar is hij gek op paarden geworden. Ze hield verder van lange buitenritten maken en was dan op haar best. Ze heeft nooit een stap verkeerd gezet, het was gewoon een engel. Ze was mijn maatje en dat zal ze altijd blijven. Helaas werd ze zo ziek dat ze niet meer zelf kon mesten, samen hebben we gevochten tegen de ziekte die ze had. Maar het was niet paardwaardig meer en ze kon niet meer wat ze het liefste deed. Ik heb geweldige tijden met haar gehad!
[ [url=m/s1lxrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
lissie_zigor schreef:Simone wat een geweldige foto van je knapperd! Zo herkenbaar ook hahaha ik vraag me ook regelmatig af had ik nou een zwarte fjord of....?? Enne.... wat mij betreft bestaat er geen mooiere winterdeken dan een vacht! Komt geen water doorheen, heeft afvoergootjes om belangrijke lichaamsdelen te beschermen en dat ook nog eens gratis! Staat hij te zweten na het rijden ff zweetdeken om, een uur later is hij helemaal droog en klaar is kees
Vie wat een mooie foto zo met die zon!
En hahaha zo typerend voor een fjord! 1 ding scheelt met handen omhoog weet je zeker dat je fjord stil blijft staan hihihi
Fabster schreef:lissie_zigor schreef:Simone wat een geweldige foto van je knapperd! Zo herkenbaar ook hahaha ik vraag me ook regelmatig af had ik nou een zwarte fjord of....?? Enne.... wat mij betreft bestaat er geen mooiere winterdeken dan een vacht! Komt geen water doorheen, heeft afvoergootjes om belangrijke lichaamsdelen te beschermen en dat ook nog eens gratis! Staat hij te zweten na het rijden ff zweetdeken om, een uur later is hij helemaal droog en klaar is kees
Vie wat een mooie foto zo met die zon!
En hahaha zo typerend voor een fjord! 1 ding scheelt met handen omhoog weet je zeker dat je fjord stil blijft staan hihihi
Wat voor zweetdeken gebruik jij?
Die van mij gaat trouwens na de rit meteen in de modder rollen. Dus of die deken nou zo n goed idee is....
Madje1992 schreef:En hoeveelste ben je geworden op de wedstrijd? Was het b niveau? Leuk om te zien dat je eindelijk wedstrijden bent gaan rijden. Hoop dat er nog meer wedstrijden mogen komen. Vond jullie er al lange tijd klaar voor, van wat je van de foto's af kon zien.