@kristel, hard werken met de trainingen?

tijdje merk je vast dat alles weer makkelijker gaat!
@amieey, wat word je volgende opleiding?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Amieey schreef:ik glijd er al af als ik zonder beugels een middendrafje inzet
en dan even in de dameszit gewoon rijden, niks voor mij
Dan heb je al geen goede onafhankelijke zit als je al niet kan blijven zitten zonder beugels. En als je paard niet in de weg wil zitten zou ik wel zitlessen gaan nemen. En je kan dan ook makkelijker blijven zitten als er gekken dingen gebeuren.
Pareltje2 schreef:Steph mac, gefeliciteerd!
Amiey, begint je nieuwe vervolgopleiding binnenkort? En misschien zijn zitlessen wel een goed idee om een onafhankelijke zit te krijgen?
Citaat:Ik gok: Odin (v. Tunar) x Anton = 13-04-2010 Gerda
Sorry was te voorspelbaar hihihi, en nu snel lid worden van FW he?
stephh_mac schreef:Citaat:Ik gok: Odin (v. Tunar) x Anton = 13-04-2010 Gerda
Hahaa ja ik heb Gerda gekocht![]()
Iedereen bedankt voor de felicitaties, kan het echt nog steeds niet geloven, m'n eigen kleine fjordje!![]()
@ELpatcho: Ze komt wel samen met andere te staan hoor, met een fries en een arabier x welsh..
stephh_mac schreef:Citaat:Ik gok: Odin (v. Tunar) x Anton = 13-04-2010 Gerda
Hahaa ja ik heb Gerda gekocht![]()
Iedereen bedankt voor de felicitaties, kan het echt nog steeds niet geloven, m'n eigen kleine fjordje!![]()
@ELpatcho: Ze komt wel samen met andere te staan hoor, met een fries en een arabier x welsh..
whisper11 schreef:ik meld me ook maar eff aan
ik ben Romy,ik ben 11 jaar jong en ik heb mijn eigen fjordje gefokt,ze heet Ciara,haar moeder is Sientje en haar vader is Orsta,Ciara is officieel 4 jaartjes oud,maar als je naar de verjaardag kijkt woord ze op 19 juni 4 jaartjes oud,het is een lekker eigenwijs ding en vind het leuk je af en toe in de maling te nemen,of eventjes lekker door de bak te crossen,als je haar dan opjaagt gaat ze kei hard,en dan stopt ze ineens in een van de hoeken en dan gaat ze aan het gras buiten de buitenbak eten,ze is lekker ontdeugend en dat is ook te merken met het rijden,maar als je toch eventjes zonder zadel hoofstel of halster met zijn 2en op haar gaat zitten vind ze dat helemaal prima,ook als je achterstevoren gaat zitten,dan is ze erg braaf,ze zoekt haar eigen weg door de bak,maar blijft dan wel in stap,tenzij je zegt dat ze in draf moet
vroeger haden we ook har moeder Sientje,maar die moest helaas woorden verkocht wegens geldgebrek
Pareltje2 schreef:Kristel, ik herken dat wel, wat je zegt. Maar misschien is het iets om als hij net naar de hulp wil luisteren, nou ja, "streng" te zijn en hem te laten weten dat als je wat vraagt, je het serieus meent. Dus de hulp nog een keertje wat duidelijker geven. En als hij echt net doet of er niets is, dan toch even je zweepje zachtjes aanleggen?
Amieey schreef:zijn jullie Fjorden trouwens ook zo voorwaarts?