Afgelopen zo dag op dierendag een verwenpakket voor Floyd gewonnen van QHP en daar zaten paardenhaarextensions in dus die moest ik natuurlijk even proberen En het staan hem ook nog al zeg ik het zelf haha.
Ons gewonnen pakket poetstas, liksteen,hooinet,hoevenkrabber, 1800 elastiekjes in kleurtjes en de extensies
Van de week weer de paardjes in de trailer gezet en naar de Veluwe gegaan. Heerlijk gereden, en wat is het toch gaaf om op het Kootwijkerzand te rijden!
Ivorna's tevreden koppie als ze goed gaat best heeft gedaan met de les en lekker hooi heeft gelijk even de nieuwe deken uut geprobeerd
nts19
Geplaatst: 14-10-15 08:59
Vanochtend vroeg wezen voeren. Gisteren heeft hij een dekentje op gekregen. Hij zat nog niet echt super dik in zijn vacht en de wind was zo koud dat ik het zo sneu vond.
Gordy18
Geplaatst: 14-10-15 13:15
Mooi plaatje na afloop van de Marnerit op 3 oktober. Rit vol fjordenpower krappe 2, 5 uur gereden over ongeveer 25km. We genoten.
Dan heb je aardig tempo gemaakt met je fjord! Goed hoor!
PreHungaro
Geplaatst: 14-10-15 13:41
Dat ziet er wel stoer uit zo langs een grote tank. En wat een mooie deken nts19 fijne staartflap ook!
Dit weekend onderlinge wedstrijd gehad. Zowel met de dressuur (M1) als springen gewonnen
Gordy18
Geplaatst: 14-10-15 15:38
Fabster schreef:
Dan heb je aardig tempo gemaakt met je fjord! Goed hoor!
ja he dachten wij ook al. Maar ging echt lekker ze houd van lekker door draven .en galopje is ook heerlijk. Wel al wat zweet vanwege haar al dikke vacht.Denk dat ik haar borst maar ga opscheren dat scheelt een stuk.
Ik ben wel iets langzamer op de 25 km, al draven we veel. Maar Cajra heeft geen hoog tempo. Behalve als het spannend is of als ze met iemand mee kan.
Dat zweten is inderdaad wel iets. Maar bij mij staan ze 24/7 buiten, dus scheren doe ik maar niet. In de zomer bij 25 graden geen druppel zweet, maar nu ook flink met die dikke vacht. Nou ja, flink uitstappen maar, dan....
Die van mij staan ook 24/7 buiten scheer al jaren, ideaal! Wel even wat gedoe met het wisselen van dekens maar dat heb ik er voor over. Het eerste jaar had ik ze half geschoren maar ik vind helemaal wel makkelijker.
Ik vind die dekens wel een gedoe. Heb 2 anderen onder een deken staan. Ik hou het nog even zo, zonder dekentje
ilse46
Geplaatst: 16-10-15 11:23
ik doe nu ook deken loos voor het eerst dit jaar.. corner loopt in een kleine kudde mede fjorden en er word dan gesloopt ach ze houden elkaar wel warm,hij komt goed in zijn vacht..