Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pareltje2 schreef:Elpatcho, leuk zeg zo'n rit met menners en ruiters bij elkaar. Doen er veel mensen mee? Ben eigenlijk nog nooit in een groep naar buiten gegaan,. altijd Lianne en ik in ons uppie of met 2e paard erbij. Maar zeker nu het warm is zoals vandaag is vroeg rijden heerlijk natuurlijk. Is er dan een route uitgezet, zodat de menners en ruiters na een tijdje weer bij elkaar komen?
Fijn Amieey, dat je een ronje hebt gereden buiten! Maar toen Mark ineens harder wilde, heb je hem toen wel terug in stap gekregen?
kristelhans schreef:Wat goed dat je zo ver met Mark bent geweest! En hoe doe je dat rondje zo in beeld krijgen? Wil ik ook doen om te kijken hoeveel km we nou maken haha..geen gps.. (of gewoon voor de leuk).
Ik ben vandaag als toeschouwer naar de Farmers Field Trail geweest en wat was dat leuk zeg! Volgend jaar wil ik wel zelf meedoen met Beer..super organisatie en mooi weer..patat en ijs en veel leuke kraampjes waar ik heeuul hebberig van werd..er deden ook nog een stuk of 4 fjorden mee! Te gek! Ben alleen wel knaprood nu haha..ondanks herhaaldelijk insmeren met factor 50.. Nouja, hebben we dat ook weer gehad..
Morgen lekker rijden..vandaag is bolletje vrij!