Ik heb zojuist een topic geopend over het brandmerk wat ze heeft, ik wil namelijk ook de afstamming weten Ze zal denk ik 1.42 zijn ? ik zal het piet eens vragen
Ik zag ook een lekkere fjord met een bol buikje Ravina is mooi
SecretLIN
Geplaatst: 12-03-09 13:06
Dan mijn merrie ook weer eens ik zie echt super leuke fjorden hier wat wil je ook alle fjorden zijn leuk
Alleen is dr staart niet zo mooi, die was namelijk aangevreten door schapen maar die groeit weer mooi bij en binnenkort knip ik hem weer recht af
Wat vinden jullie van haar? ze wordt in mei alweer 18
Nouu mijn paardje ook maar even voorstellen dan: Ze heet Fjara en wordt in juni 5 Ze kan werkelijk nog geen donder, teminste, ze kan wel aardig springen(A) Maar ze begint wel wat simpele dingen te leren, ze is alleen heel koppig Maar meestal is ze heel braaf, vooral met buitenrijden, alleen in de bak wil ze nog wel eens heel erg vervelend gaan doen(A)
_BlingBling_
Geplaatst: 12-03-09 23:01
Fjord met honger
@Marijke1990: Wat een leukertje zeg. Lijkt wel een beetje op mijn verzorgpown!
Laatst bijgewerkt door _BlingBling_ op 12-03-09 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Ravina word 6 juni 13 jaar alweer. ze is wel van alle markten een beetje thuis,ze ontpopt zich als een hele leuke springpony ook. Ze heeft met mijn bijrijdster al een caprilli proefje met goed gevolg afgelegd en ze gaat deze maand haar 2de oefenparcours van de ponyclub springen.