Wat een knappe Fjorden weer, en mooie resultaten met wedstrijden/keuring!
Amber
duikpaardje
Geplaatst: 18-08-15 13:11
Mijn mannen in Barendrecht afgelopen zaterdag, wij waren dik tevreden met onze 2e premie, 1 puntje tekort voor een 1ste premie met terecht commentaar. We zijn op de goede weg , ten opzichte van vorig jaar waren we al een stuk verbeterd !
Hier samen met t zoontje van een vriendin, mn cap zit in mn hand ,die heb ik daarna ook weer opgedaan want ik ben een watje zonder haha. Moeder van het zoontje was ook heel dichtbij (voor het geval dat ik er commentaar op krijg)
Ook lol met je knol
MaddyBrekel
Geplaatst: 23-08-15 21:22
Hallo allemaal, na al jullie knappe fjordjes gezien te hebben wil ik die van mij ook graag even voorstellen. We kennen elkaar pas twee en een halve maand maar het gaat echt super! Mijn knappe pownie Ronny!
Is de vader Reinar, want dan ken ik Celinde die heeft bij ons op pension gestaan
JoycexEnya: Ja klopt!!
FjordHorse
Geplaatst: 24-08-15 13:10
Mijn mannetje nog eens (ja zijn boogje is niet netjes, dat komt omdat ik het laat groeien, shame on me een fjord met lange manen ) 3,5 jaar, eerste keer zadel. En hij deed het prima. Wat stappen en draven met dat ding op zijn rug, een andere keer hetzelfde en wat gewicht van mij erbij. Allemaal rustig opgebouwd voor wat gewicht op zijn rug. Onlangs eens zonder zadel op zijn rug gaan hangen. Dan eens de stijgbeugels laten flapperen als hij draaft.. Kan hem allemaal niets deren, alles is prima zolang hij maar aandacht krijgt. Gaat een beetje te vlotjes zo ... Nu, dat rijden is op zich ons doel niet en ga ik nog niet dit jaar echt doen (als ik hem al ooit effectief voor het zadel beleer..), maar het blijft wel fijn om te zien hoe koel hij reageert op allerlei nieuwe dingen
En fjord zou fjord niet zijn als er niet tijd was voor wat onomnomnom
Foss
Geplaatst: 26-08-15 10:31
Lees trouw elke dag mee en geniet van de mooie fjorden, zal ook die van mij weer eens plaatsen.
Hai! Mijn fjordje is hier al eens geshowd (pagina 123) Hij is sinds oktober vorig jaar bij ons en ben erg blij met m!
nts19
Geplaatst: 30-08-15 10:16
Gisteren Falko naar het nieuwe huis gehaald. Wij hopen binnenkort te gaan verhuizen en daar kon falko aan huis staan. Ook gelijk 2 nieuwe vriendinnetjes erbij gekregen.
Vie gaat binnenkort ook verhuizen, spannend! Ik ben zelf verhuisd, dus meneer moet mee.
nts19
Geplaatst: 30-08-15 11:42
Dat is ook altijd spannend weer verhuizen. Ik was gisteren echt zenuwachtig, en heb echt uren bij de wei gezeten in de tuin. We hebben ook camerabeeld op de wei staan en zit echt continu te kijken zo erg!
Pessoa
Geplaatst: 01-09-15 19:13
Hier nog een keer mijn baby, zaterdag gaat ze naar een andere wei met enkele veulens dus dat wordt spannend! Ze is super nieuwsgierig en vindt alles best en is al een ontzettende knuffelkont.