Ronya schreef:Ik ben 90kg. Ben in een half jaar al wel enorm afgevallen qua uiterlijk, maar niet qua gewicht. Ik ben gewoon bezig vet om te zetten in spieren.
Ronya is 1.43m trouwens.
Nja, ik krijg dit naar mijn hoofd waarschijnlijk, omdat ik nu op haar rijd sinds november '09. En daarvoor deed ze niet zo vervelend volgens die eigenaar en heeft ze ook nooit rugklachten gehad. Maar ik heb hem een paar keer zien rijden en dan denk ik ook 'mijn god'.Hij laat van alles toe en rijdt altijd met lange teugel, waardoor hij ook geen contact heeft met de mond...
Voor het plaatje dat ik erop zit:
http://i42.tinypic.com/16i8tbk.jpg
Dat was de eerste keer erop, dus in November, en ondertussen ben ik al 10-5 kg afgevallen, maar zoals ik al zei zie je het qua uiterlijk heel goed en qua gewicht niet, omdat ik vet in spieren omzet en die hebben ook gewicht. En daarbij ben ik, sinds dat ik de groei in ben gegaan (dus in de puberteit, als kind wel) nooit de lichtste geweest, dus waarschijnlijk heb ik zware botten ofzo? Heb ik ook eens iemand over gehoord, dat ik nog weleens zware botten zou kunnen hebben.
ik vind het plaatje eigenlijk heel net, Oke het zadel is wat aan de kleine kant voor je, maar als je opzoek gaat naar een groter zadel zou dit geen probleem zijn.
ik weet niet hoe lang je bent, want ik was 1,73 en 69 kilo, en toen wilde een stal niet meer hebben dat ik op een Haflinger van hun reed, die 1,40 was, ik reed wedstrijden daarop enzo, echt best wel met hoog niveau we zaten bijna in het M, en dan word je ineens uit elkaar gehaald, maar ik vind jou plaatje er niet echt uitzien of je te groot/zwaar bent, en bij mij was dat plaatje heel anders, ik zal nog wel even een plaatje opzoeken op die Haf