Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
, maar ja..verhuizen naar Duitsland komt ook met z'n eigen problematiek dus gemakzucht zegt "in NL blijven" en in zuid limburg weide huren/kopen en weidedrang zegt "naar Duitsland gaan". Waar sta jij eigenlijk? Hebben jullie land aan huis?

Hij laat van alles toe en rijdt altijd met lange teugel, waardoor hij ook geen contact heeft met de mond...
:
Voor zover ik weet, beweeg ik goed mee met het paard, heb nog nooit iemand erover gehoord en als ik in de spiegel kijk in de rijbak ziet het er (in mijn ogen) goed uit.
. Helemaal lentegevoel!Ronya schreef:kan ik best voorstellen Ronya, de freeform is toch een stugger zadel en heb je iets meer houvast aan daardoor. Oh, lees net je latere post, wat naar zeg, dat je nu niet meer mag rijden?? Een boomloss zadel lijkt me niet een probleem hoor, mits het goed ligt op Ronya natuurlijk.Ik bleef op de Freeform beter zitten dan op de Barefoot.
Enne...zwarte dubbelganger??? En wanneer komt je vrachtwagen? Ben erg benieuwd!Ronya schreef:Ik zeg ook niet dat het absoluut niet aan mij ligt, ik probeer te zeggen dat ik al een tijdje bezig ben met afvallen, en dat ik gewoon de lichtste niet kan zijnVoor zover ik weet, beweeg ik goed mee met het paard, heb nog nooit iemand erover gehoord en als ik in de spiegel kijk in de rijbak ziet het er (in mijn ogen) goed uit.
Zou het boomloos zadel misschien een probleem kunnen zijn? .. Dat een zadel met boom misschien beter is? kWeet het niet hoor.
Ga voorlopig niks testen van zadels ben hard aan het sparen om vrachtenwagentje te huren.
En nog even over het geen contact hebben met de teugel. Ben namelijk van mening dat als je paard goed getraind en goed aan het been dan heb je helemaal geen teugels nodig. Heb namelijk ook niet altijd contact met de teugels en gebruik ook vaak genoeg een halsring en dan heb je helemaal geen teugels.