Hierbij eens weer een foto van mijn Chris... nu net 9 jaar (1 juli) Hij is uit Portugal gekomen nadat wij daar zo'n 7 jaar hebben gewoond... Het was net een rescue horse toen hij aankwam. Ik was een paar maand eerder dan hij in Nederland en hij kwam te dun aan, en zijn schoft lag helemaal open van de eczeem. Mijn fout uiteraard.. hij heeft zomer eczeem en toen ik in November vertrok en oppas had voor hem verwachtte ik geen eczeem meer...dus de dekens af gedaan... maar helaas was minder waar... ook was er wat qua voeding niet goed gegaan en kwam hij te dun aan... echt erg! ( geen ribben tellen...maar was echt te dun) Nooit laat ik hem meer zonder mijn toezicht achter! echt naar hoor dat je denkt goede oppas te hebben..maar dat het helaas toch niet goed gaat. Hij is naar mijn idee nu weer up to date! op de foto net gewassen.. hier in NL 24/7 onder de eczeem deken... maar schroom niet om verbeteringspunten aan te geven... ik heb ook zo mijn ideeen.!!! Hij wordt minimaal gereden.. ik werk veel en heb mijn jonge kinderen waardoor ik ook niet kan rijden in mijn vrije tijd. een meisje van 13 rijdt hem 1 keer per week in de bak... dus bespiering laat ten wense over...
Marloes_blok.... Chris is ook van Kunar....
Pessoa
Geplaatst: 21-07-15 11:59
Ook ik ben sinds enkele dagen in het trotse bezit van een fjord! Ze is nog maar enkele maanden oud en geen paniek ze gaat nog naar de opfok. Maar ik wil haar alvast tonen!
Een gemengde kudde met paarden van verschillende leeftijden is juist beter dan een kudde van dezelfde leeftijd. Want ze moeten juist de sociale vaardigheden leren van oudere paarden!
Het is alweer tijdje geleden dus het word weer eens tijd !
Falko doet tegenwoordig graag even zitten
& sinds een maand staat hij met een 1jarige Shire. Ze staan op stal ook naast elkaar, en het klikt echt zo goed met die 2. Staan heel de dag naast elkaar te kroelen etc.
Zag ik laatst bij die van mij ook, ja. Nog een lekkere frummellip erbij ook! Vliegenleed, denk ik.
Jessicauvita
Geplaatst: 25-07-15 15:13
Uvita
Madje1992
Geplaatst: 26-07-15 18:09
Mijn broertje heeft bel een tijdje gereden met dit bij mij als resultaat:
Deze is een beetje wazig maar ook de moeite waard.
PreHungaro
Geplaatst: 31-07-15 12:29
Gisteren eerste geworden in de L2 Voor mijn gevoel was hij niet aan het geen maar de jury dacht daar anders over!
Nu hebben we 11 winstpunten volgende week starten we M1
Aresje601
Geplaatst: 31-07-15 18:06
Wat een knappe fjordjes allemaal Proficiat Keeyzie!
Wij zijn nog eens naar het strand gegaan Ares was zoals altijd aan het strand heel erg druk, maar wel braaf. Is zelf een stukje het water in gegaan. Flinke pownie
aniquegraaf
Geplaatst: 31-07-15 20:40
Eindelijk een goed zadel voor mijn Fjord Zo blij mee!