Marcella, is boogschieten erg zwaar om te doen? Als ik zie hoeveel spanning er op zo'n boog komt te staan, lijkt me dat best een spierballensport nog?! En waren er mooie paardenshows? Hm, leuk, eergisteren was ie een lekkere stuiterbal. Geconcentreerd ritje geworden dus? Maar gisteren dus lekker gereden lees ik. En ook een hoefschoen uit, hihi, spookje kan ook toveren

Nathalie, nee geen wedstrijden gedaan eigenlijk. Als ik lees over die TREC wedstrijden, dan lijkt zoiets me wel leuk, maar denk niet dat dat ervan gaat komen hoor. En jij, wil jij wel wedstrijden gaan rijden met Cos en/of Casper? En huizenjacht, tjonge. Als je ook nog een flink eind moet rijden om een huis te bezichtigen, gaat veel tijd inzitten natuurlijk? Wanneer moeten jullie gaan verhuizen eigenlijk?
Elpatcho, fijn dat alles weer goed ging met de merrie. Ben benieuwd of ze binnenkort verkocht wordt. Hebben zich al kopers gemeld? Of heb je nog geen advertentie of iets gezet?
Ja, Caroline, foto!! Ben nieuwsgierig! Had je Ubie gekocht en bij je vriendin kunnen zetten of is hij tijdelijk weg geweest door de verbouwing aan de stal?
Balen zeg, Ronya, hoe komt dat zo, dat ze zo vast zit met die spieren?