Ik lees over rengalop, dappere paarden voor de kar, minder heldhaftig alleen onder het zadel, stoere, steigerende cowboy geeltjes, paard die de noodrem vanuit galop heeft gevonden..wat een avonturen allemaal weer!
Zijn jullie ook zo zat van dit weer? Oooooh ik verlang naar wat warmte van de zon ipv de kachel waar ik aan vast geplakt zit nu!
Beer is gisteren 5 jaar geworden! Jeehj, vandaag weer 20 km rijden..is voor hem een feestje en voor mij ook natuurlijk!
Abces is helemaal weg nu..alleen wat pigment plekken waar de korsten hebben gezeten. Dus nu hij 5 is geweest gaan we hopelijk kwaal-vrij door het jaar!
Genoeg gezeur gehad nu. Galop gaat ook steeds beter! Instructrice heeft het 2 weken geleden geobserveerd en ik moet hem loslaten van voren en vooruit drijven..het is gewoon onbalans en dolheid van Beer..van de week had ie wel een wat geniepiger bokje maar ik zit nu in de 'slappe-lach-fase' als hij bokt..haha weet ook niet waar dat vandaan komt! Kan hem wel echt 'netjes' laten aangalopperen in een hoek nu..commando galop en been snapt hij maar hij is veeeel te fanatiek..maar goed, dat komt ook wel goed. Morgen hebben we voor het eerst een heel uur les! Spannend en zin in! (we deden altijd een half uur maar hij kan makkelijk een uur nu en dan kunnen we net wat meer doen). Ik denk dat we vandaag in het bos de galopknop ook maar weer eens gaan proberen..stalgenoot gaat mee en haar paard is superbraaf en ze kan hem desnoods voor Beer rijden als hij aan de kletter gaat (waar ik hem wel voor aanzie haha). En als we eerst stukken gaan draven (10 minuten draven, 5 min stappen en weer draven) is meneer wel zo moe dat hij na 5 minuten galopperen wel stopt van vermoeidheid haha..we gaan echt opbouwen nu..zo'n zin in!
Fijne dag allemaal (blijft droog hopelijk)!
. Wat gaaf zeg, dat jullie lekker naar het strand kunnen gaan. Ja, daar kan Beer even lekker rennen denk ik. Lijkt je dat zelf ook wel leuk, of voel je je daar nu nog niet helemaal comfortabel bij. Wat de dagen zijn dat de stranden weer "dicht" gaan voor paarden en loslopende honden, hm, geen idee. Misschien weten anderen het? 
! Vanmiddag weer een heerlijke buitenrit met haar gemaakt. Lianne wilde natuurlijk wel weer even in standje turbo