Ik lees over rengalop, dappere paarden voor de kar, minder heldhaftig alleen onder het zadel, stoere, steigerende cowboy geeltjes, paard die de noodrem vanuit galop heeft gevonden..wat een avonturen allemaal weer!
Zijn jullie ook zo zat van dit weer? Oooooh ik verlang naar wat warmte van de zon ipv de kachel waar ik aan vast geplakt zit nu!
Beer is gisteren 5 jaar geworden! Jeehj, vandaag weer 20 km rijden..is voor hem een feestje en voor mij ook natuurlijk!
Abces is helemaal weg nu..alleen wat pigment plekken waar de korsten hebben gezeten. Dus nu hij 5 is geweest gaan we hopelijk kwaal-vrij door het jaar!

Ik denk dat we vandaag in het bos de galopknop ook maar weer eens gaan proberen..stalgenoot gaat mee en haar paard is superbraaf en ze kan hem desnoods voor Beer rijden als hij aan de kletter gaat (waar ik hem wel voor aanzie haha). En als we eerst stukken gaan draven (10 minuten draven, 5 min stappen en weer draven) is meneer wel zo moe dat hij na 5 minuten galopperen wel stopt van vermoeidheid haha..we gaan echt opbouwen nu..zo'n zin in!
Fijne dag allemaal (blijft droog hopelijk)!