Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Je ziet vooral ook vet op de schouders, kont en hals te liggen. Dat hoort daar niet in die mate. Een buik valt inderdaad weinig over te zeggen, die heeft Angel ook gewoon. Als je dat weg wil hebben moet je stoppen met ruwvoer en dat is ook niet heel bevorderlijk.
Toen ik Angel terug ging opbouwen maakte ik om de zoveel tijd een goede standfoto, best leuk om te zien hoor. Je ziet dan echt het vet verdwijnen en spieren er voor in de plaats komen.
Nies_ schreef:Mensen.. Ik wil niemand aanvallen of iets dergelijks, maar let alsjeblieft een beetje op het gewicht van je fjord zeg. Als ze hoefbevangen staan en je ze kapot gevoerd hebt is het janken. Voor de benen is het ook niet heel bevoordelijk. Zeker als je actief wil rijden is het veel fijner voor je fjord zonder al dat extra gewicht mee te zuilen, ze zijn dan veel soepeler, dat vet zit gewoon echt in de weg en dan kun je trainen tot je een ons weegt. Doodzonde. Het gaat allemaal niet vanzelf, maar het is geen hocus pocus, opletten hoeveel er in gaat en voldoende beweging geven is alles wat je hoeft te doen.